

Modni i beauty brendovi koje osnivaju poznate ličnosti uvek privlače pažnju javnosti. Stoga nije nimalo začuđujuće to što je u poslednjih nekoliko dana u fokusu brend koji je osnovala Shakira, a koji nosi naziv isima. Naime, reč je o liniji proizvoda za kosu koju su razvili stručnjaci, a koju je osmislila poznata kolumbijska pevačica. Po rečima Shakire, isima, odnosno proizvodi koji je čine, predstavljaju tajnu njene bujne kose – a na ovom beauty projektu radila je čak četiri godine. U nastavku otkrivamo šta se krije iza naziva isima, kao i razloge zbog kojih ove proizvode želimo na našim policama.
Expect more for your hair
Kako je Shakira napisala na svom Instagram nalogu, kosa je oduvek bila veliki i važan deo njene ličnosti na sceni, ali i u svakodnevnom životu. Stoga se ona, na samom početku svoje severnoameričke turneje, osvrnula na činjenicu da je kosa bitna karakteristika svake njene muzičke ere, pa tako i trenutne. Dakle, njena kosa je videla sve, te je isima rezultat njenih iskustva i preferencija kada je reč o nezi kose.
Kada je u pitanju naziv brenda, on predstavlja španski superlativni sufiks koji se koristi za intenziviranje prideva. Na taj način, stvara se apsolutni superlativ koji u prevodu znači veoma, odnosno izuzetno ili najviše. Samim tim, može se protumatičiti da brend isima nudi proizvode koji su fokusirani na apsolutnu i najbolju negu kose. No, oni još uvek nisu zvanično dostupni, te se mogu poručiti na web sajtu Shakirinog brenda.
Međutim, već sada se može zaključiti da se u liniji nalazi osam različitih proizvoda. Ono što posebno privlači pažnju je interesantno pakovanje koje govori da su Shakira i njen tim obratili pažnju na svaki detalj kada je u pitanju brend isima.
Uz moto Expect more for your hair, celebrity brend isima najavljuje proizvode koje će mnogi želeti na svojim policama. Istovremeno, nastavlja se trend haircare brendova koji nose pečat poznatih ličnosti. Podsetimo, pre samo godinu dana, Beyoncé je lansirala svoju liniju proizvoda za negu kose pod nazivom CÉCRED.