Kiehl’s novom kampanjom poručuje: We skincare about you since 1851.
Kiehl’s novom kampanjom poručuje: We skincare about you since 1851.

Kiehl’s novom kampanjom poručuje: We
skincare about you since 1851.

Brend Kiehl’s novom promotivnom kampanjom „We Skincare About You Since 1851” predstavio je svoj novi imidž. Od kada je Kiehl’s pre više od 170 godina po prvi put otvorio vrata svoje stare gradske apoteke u Njujorku, brend je ostao usmeren na spoj stručnih znanja i veština iz područja farmacije, biljnih medicinskih preparata i medicine.

Cilj ovog brenda je da, uz neumornu predanost, odgovori na jedinstvene potrebe zajednice kako bi pružio najefikasniju negu kože koja je prilagođena svima.

Vrednosti koje Kiehl’s kao brend propagira

Dan danas Kiehl’s nastavlja da neguje one vrednosti koje su za njih najvažnije: velikodušnost, vrhunsku personalizovanu uslugu, kao i najkvalitetnija farmaceutska rešenja za negu kože. Upravo sve to nova kampanja „We skincare about you since 1851.“ stavlja u prvi plan.

Ova kampanja izraz je zahvalnosti na veštinama i prepoznatljivom ličnom pristupu više od 4700 savetnika za negu kože pod okriljem brenda na globalnom nivou. Savetnici za negu kože koji zastupaju Kiehl’s predani su u izgradnji personalnih odnosa sa kupcima i pažljivo slušaju njihove potrebe. Pomažu im u odgovorima na izazove u pogledu nege kože, putem pružanja personalnih saveta.

U sklopu kampanje, proslavljeni i nagrađivani fotograf Damon Baker živopisno je predstavio različite savetnike za negu kože i delotvorne proizvode brenda Kiehl’s, upotrebom savremenih vizuelnih prikaza i tehnika. Sa druge strane, umetnik Tyrsa osmislio slogan za vrstu tretmana „We Skincare About You”.

Nedavno je brend Kiehl’s imao promociju novih koncentrovanih sapuna za negu lica, a njihove prizvode za negu u Srbiji možete kupiti na 3 lokacije:

  • TC Galerija
  • TC Ada Mall
  • TC Ušće

Predsednik globalnog brenda Kiehl’s, Leonardo Čavez, povodom ove kampanje rekao je:

„Našom novom promotivnom kampanjom brenda ističemo svoju tradiciju stručnih znanja i veština u području nege, predstavljajući one koji su u stvari pravo lice našeg brenda — naše savetnike za negu kože koji zastupaju Kiehl’s. Ova kampanja je posveta nasleđu brenda, našem sadašnjem položaju i smeru kom idemo.“

FOTO: PR; Instagram

Učitati još
Zatvori