Grillz kao (ne)očekivan beauty momenat Louis Vuitton AW24 revije
Grillz kao (ne)očekivan beauty momenat Louis Vuitton AW24 revije

Grillz kao (ne)očekivan beauty momenat
Louis Vuitton AW24 revije

Utiske o Louis Vuitton AW24 reviji već smo sumirali, a kolekcija koja vrišti wild, wild west predstavila je ideju kauboja na onaj način na koji je Pharell Williams vidi. Međutim, neočekivano za pistu jednog luksuznog modnog brenda, ali svakako i ne za muzičkog genija i kreativnog direktora pod čijim je trenutno vođstvom, jedan suptilan beauty aksesoar privukao je našu pažnju i zaokružio celu kolekciju. It’s official: Grillz su zvanično high fashion approved. 

The one behind the look

Umetnica zaslužna za ovaj nesvakidanšnji beauty momenat na Louis Vuitton AW24 reviji jeste francuskinja Dolly Cohen. Grillz izgledi koje je umetnica predstavila za ovu francusku modnu kuću uključivali su kombinaciju čuvenog LV monograma sa tirkiznim kamenjem koji su podrazumevali ključan momenat u samoj kolekciji brenda.

Louis Vuitton F24
Louis Vuitton F24

Međutim, ovo nije prvi put da se susrećemo sa radom francuskinje Dolly Cohen, štaviše, sigurni smo da niste propustili jednu njenu kreaciju koja je imala monumentalni impakt 2022. godine. U pitanju je sada već jedan od najprepoznatljivijih celebrity grillz momenata, a reč je o „I DOgrillz-u koji Rihanna nosi u muzičkom spotu D.M.B. (Dats Mah B**ch) ASAP Rocky-ja, kao odgovor na njegov „MARRY ME?“ par grillz-a koji je kreirao umetnik Alex Moss.

@sucrecouture
@sucrecouture

Grillz kao nekonvencionalni medijum umetničkog izražavanja

Kada je hip-hop kultura revolucionizovala pojam nakita za zube, radovi bezbroj grillz specijalista prevazišli su granice pukog nakita, i koketiraju terminom svojevrsne umetnosti. Grillz su, sada više nego ikada, više od samo modnog, odnosno, beauty dodatka koji se koristi u supkulturi koju umnogome definišu bling i „glamur“, već i vrsta nekonvencionalnog umetničkog medijuma.

Grillz kao umetnička forma

Grillz su vremenom poprimili oblik umetničkog izražavanja, koji (uz malu pomoć zlata, dijamata i raznoraznog dragog kamenja) nastoje da prikažu određene motive, slike, ili kompleksne umetničke tvorevine.

Ono što je nekad bio obeležje jedne kulture, sada je vid takmičenja u polju grandioznosti. Kao što to obično biva, hypebeast stil života sa sobom povlači različite vrste preterivanja, najčešće (reći ćemo) one dobrog karaktera. Ukoliko igranjem na granici genijalnosti i apsurdnosti dovodi do još jednog vida kreativnog izražavanja, budite sigurni da će hypebeast poklonjenici pronaći način da to i urade.

Foto: Instagram (@sucrecouture, @skateboard), Launchmetrics

Učitati još
Zatvori