Brend Medicube je u šest meseci zaradio više od 350 miliona evra. Donosimo priču o njemu
Brend Medicube je u šest meseci zaradio više od 350 miliona evra. Donosimo priču o njemu

Brend Medicube je u šest meseci zaradio više od 350 miliona evra. Donosimo priču o njemu

Journal tim je uvek u potrazi za novim skincare i makeup proizvodima, no vreme je da malo proširimo naše beauty vidike. Zato vam predstavljamo mini rubriku u kojoj ćemo vas detaljnije upoznati s pričama i sadržajem raznih beauty brendova, od onih planetarno popularnih do onih manje poznatih. Provešćemo vas kroz inovativne i inspirativne proizvode brendova te pružiti detaljan uvid u njihovu priču. Dopustite nam da vas povedemo na putovanje otkrivanja i istraživanja, jer lepota nije samo u proizvodima koje koristimo, već i u pričama koje stoje iza njih.

Nakon što smo isprobale viralnu Biodance kolagen masku, zaintrigiralo nas je šta to stoji iza cele marketinške priče i jednog od najpoznatijih K-Beauty brendova. Medicube je danas jedno od najprepoznatljivijih imena korejskog beauty sveta. Priča o njegovom uspehu počinje 2014. godine kada je Kim Byung-Hoon osnovao APR Corp., tehnološko-kozmetičku kompaniju pod čijim okriljem Medicube deluje.

Za razliku od brojnih drugih brendova koji su se fokusirali na ambalažu i trendove, Medicube je od početka postavio naglasak na klinički proverene formule i rešavanje konkretnih problema kože. Od akni i proširenih pora do bora i gubitka elastičnosti. Njihova filozofija dermo-kozmetike brzo je privukla pažnju, a proizvodi su ubrzo postali nezaobilazni u rutini miliona korisnika.

medicube logo

Linije proizvoda su jasno profilisane i svaka cilja na specifičan problem.

Zero Pore za masnu i problematičnu kožu, Red za akne i iritacije, Deep s vitaminom C za hiperpigmentaciju i svežinu tena. Glass Glow linija koja donosi sjaj i elastičnost, te Super Cica i Soyxidil za jačanje barijere kože. Među prvim viralnim hitovima izdvojili su se Zero Pore Pad koji je postao Amazon bestseler. Tu je i Collagen Jelly Cream čija lagana tekstura s visokim sadržajem kolagena, hijaluronske kiseline i niacinamida oduševljava korisnike svih tipova kože. Upravo ti proizvodi pomogli su Medicubeu da od brenda poznatog u Aziji postane globalni fenomen.

Zvezda proizvod – AGE-R Booster Pro

No, pravi preokret dogodio se kada su uz skincare proizvode počeli lansirati i high-tech uređaje za kućnu negu kože. AGE-R Booster Pro, multifunkcionalni uređaj koji kombinira LED svetlo, ultrazvuk i mikrostruju, prodat je u više od četiri miliona primeraka širom sveta. Postao je sinonim za spoj beauty industrije i tehnologije. Na TikToku su njihovi proizvodi izazvali pravu lavinu interesa.

Zahvaljujući platformi TikTok Shop ostvarili su više od 102 miliona dolara prodaje. Njihov Glass Glow Set je u samo tri nedelje doneo zaradu od 1,42 milijuna dolara. Viralni momenti, livestreamovi i saradnje s više od 30 hiljada kreatora pokazali su se kao savršen recept za osvajanje nove generacije potrošača.

Impresivan uspeh

Popularnost je ubrzo počela pratiti i ozbiljna zarada. APR Corp. u prvoj polovini 2025. godine beleži prihod od gotovo 594 milijarde wona. To je otprilike 356 miliona evra, uz impresivnu operativnu maržu od 25 posto. Godinu ranije prihod je dosegnuo 722,8 milijardi wona. To je oko 434 miliona evra, a dobit 122 milijarde. U drugom kvartalu 2025. ostvarili su rast prihoda od čak 111 posto. To je firmu pozicioniralo iznad tradicionalnih korejskih beauty divova poput Amorepacifica.

Ambicija im je da do kraja 2025. probiju granicu od jednog triliona wona, odnosno oko 600 miliona evra prihoda. Ključnu ulogu u tome imaju širenje na američko i evropsko tržište. Tu su i partnerstva sa retail lancima poput Ulta Beauty. Ne čudi stoga da je tržišna vrednost kompanije danas procenjena na više od pet milijardi dolara. Sam osnivač Kim Byung-Hoon postao je novi korejski milijarder.

Jednako privlačan gen Z-ju na TikToku i beauty entuzijastima

Slavne podrške od strane zvezda poput Kylie Jenner, Hailey Bieber i Meghan Markle dodatno su ojačale imidž brenda koji se danas smatra jednim od najinovativnijih u beauty industriji. Medicube je svoj uspeh izgradio na strategiji koja kombinuje pristupačne proizvode koji donose recenzije i masovnu prepoznatljivost s luksuznim uređajima koji osiguravaju visoke marže. Taj spoj kliničke stručnosti, tehnološke inovacije i viralnog marketinga pretvorio je Medicube u simbol nove ere K-beautyja. Radi se o brendu koji ne samo da diktira trendove već ih i sam stvara. Jednako je privlačan generaciji Z na TikToku i beauty entuzijastima koji traže ozbiljne rezultate u rutini njege kože.

Foto: Instagram (@medicube_indonesiaofficial)

Učitati još
Zatvori