Ovaj japanski umetnik je savremeni Andy Warhol za hypebeast entuzijaste
Ovaj japanski umetnik je savremeni Andy Warhol za hypebeast entuzijaste

Ovaj japanski umetnik je savremeni Andy
Warhol za hypebeast entuzijaste

Da crteži različitih proizvoda mogu biti umetnička dela, pokazao je još pre više od pola veka Andy Warhol. Ovo, naravno, važi samo pod uslovom da iza tih crtaža postoji konceptualna zamisao, jer ona, uostalom, razdvaja umetničko delo od puke reprodukcije (zar ne?). Ono što je američki umetnik bio za pripadnike urbane kulture Njujorka tokom godina svog najproduktivnijeg rada, to bi mogao da bude japanski umetnik Ochiai Shohei za hypebeast entuzijaste. Jer, ko od njih ne bi želeo karikaturu omiljenih Nike patika ili kutije u kojoj dolazi Big Mac (zar ne?).

Ovaj umetnik dobio je svoju prvu samostalnu izložbu ovog meseca u rodnom Tokiju. Tamo su izloženi brojni radovi, koji uglavnom podrazumevaju reinterpetirane crteže popularnih proizvoda i brendova. Tako su njegovu inspiraciju podsticali, osim pomenutih specijaliteta iz McDonald’sa, i Air Force 1, ali i Oreo keksići, ali i Pokémon figurice. Prepoznatljiv stil izgradio je pre svega specifičnom perspektivom, pa su tako „subjekti“ njegovih radova uglavom naslikani u izobličenim formama, što ih čini gotovo dečijim predstavama.

Ono što posebno može obradovati pripadnike hypebeast kulture jeste i činjenica da je oslikao sada već čuveni JACOB & CO. N.E.R.D nakit koji je nekada pripadao Pharrellu, a koji se sada nalazi u Drakeovom vlasništvu. S obzirom na to da su ovi aksesoari miliona vredni sada završili u reperovim rukama, ono što (nekim) fanovima može poslužiti kao utešna kupovina jeste – crtež nakita. Andy Warhol would be proud.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori