U znaku autentične i jake žene, u Beogradu je otvorena prva mono radnja brenda Elisabetta Franchi u Galerija shopping centru. Ovaj prestižni brend okupio je kako gradsku, tako i regionalnu elitu koja je uživala u luksuznom ambijentu radnje, ali i komadima iz nove kolekcije za jesen/zimu tekuće godine.
Na otvaranju je kroz stajlinge predstavljen Elisabetta Franchi tip žene koja je revolucionarna, autentična i prestižna. Stilista Stefan Orlić osmislio je modne kombinacije koje predstavljaju ženu sa uvek aktuelnim stilom i snažnim identitetom.
Dobrodošlicu novom brendu poželelo je preko 100 VIP zvanica iz sveta mode, biznisa i kulture kojima se u jednom momentu obratio i Daniele Baga, Export Sales Director ove modne kuće.
„Ovaj luksuzni italijanski brend, koji nosi ime svoje osnivačice, vođen je željom da upravo suptilna elegancija postane ultimatum ženstvenosti. Elisabetta Franchi jedna je od retkih italijanskih modnih kompanija koja je zadržala proizvodnu strategiju baziranu na „Made in Italy“ konceptu, što podrazumeva vrhunski kvalitet, veštinu i fokus na detalje“, rekao je Daniele Baga.
Elisabetta Franchi je od 2012. godine, kada je prvi put svojim imenom potpisala modne kreacije, imala vrtoglav uspon na međunarodnoj modnoj sceni. Postala je jedan od najtraženijih dizajnera među zvezdama poput Anđeline Džoli, Kejt Hadson, Kendal Džener i Kortni Kardašijan.
Foto: PR