Kad u lajvu pukne dugme od par hiljada eura – Miu Miu se našao na TikTok potrošačkom testu
Kad u lajvu pukne dugme od par hiljada eura – Miu Miu se našao na TikTok potrošačkom testu

Kad u lajvu pukne dugme od par hiljada eura – Miu Miu se našao na TikTok potrošačkom testu

Luksuzni modni brendovi decenijama grade mit o savršenstvu – besprekoran kroj, kvalitetna izrada i trajnost se podrazumevaju. Kada platite jaknu nekoliko hiljada eura ono što očekujete je da će vas pratiti kroz sezone, a ne da će završiti kod krojačice posle prvog izlaska. Međutim, poslednji viralni slučaj na TikToku otvara neprijatno pitanje – da li su prestiž i cena dovoljni da opravdaju kvalitet? Ili ipak ne?

TikToker i model Wisdom Kaye nedavno je, sa svojih 13.8 miliona pratilaca, podelio svoje iskustvo sa Miu Miu komadima koje je kupio, i ono nije nimalo glamurozno. Nakon kupovine, isti dan, na jednom duksu nije radio rajsflešlus, dok je na teksas jakni, pevi prvom otkopčavanju – puklo dugme. Brend mu je, kao primer dobrog customer service momenta, odmah poslao zamenu, ali, pogađajte šta se desilo? Na novoj jakni, čiji je unboxing snimao, desilo se isto – dugme je puklo pri prvom raskopčavanju. Dakle – noćna mora za svaki PR tim – u real tajmu.

Miu miu na potrošačkom testu – luksuz ili samo ime sa klimavim dugmetom?

Ova, za brend neprijatna epizoda, izazvala je lavinu komentara na mrežama – da li su luksuzne kuće danas više fokusirane na social media marketing i plaćanje high profile brend ambasadora nego na realnu izdržljivost svojih proizvoda? Miu Miu, deo Prada grupacije, poslednjih godina postao je sinonim za IT komad – od micro mini suknji, do sport chic jakni i viralnih baletanki. Ali, kada proizvod ne izdrži ni osnovnu potrošačku probu, sasvim je logično da postavimo pitanje – šta zaista plaćamo?

Danas, u eri društvenih mreža i brzog prenosa informacija, svaka nesavršenost postaje viralna. A kupci, čak i oni koji mogu da izdvoje petocifrene sume za trendi komade, sve češće postaju – potrošački svesni.

@wisdm8

Not everything I got but dam that’s so sad

♬ original sound - Wisdom Kaye

MiuMiugate / Epilog koji nam je dao Wisdom Kaye

Ovaj momak, poreklom iz Nigerije, miljenik je interneta, a Vogue ga je proglasio najbolje obučenim TikTokerom. On se javio nakon celokupne drame i objasnio da mu namera nije bila da blati brend koji voli, niti da sebi obezbedi dodatnu viralnost, već da digne svest o tome gde se modna industrija trenutno nalazi. Iako je customer service odradio sve po PSu, i nakon drugog incidenta sa dugmetom mu refundirao celokupan iznos, pitanje je – da li bi ovo bio slučaj i sa nekim ko nema skoro 14 miliona folovera?

Takođe, naglasio je da je vrlo svestan da neki kupci mesecima i godinama štede za ovakve komade, i da to, apsolutno, nije fer. Rukovodstvo brenda se, na ovu temu, još nije oglasilo, ali sigurni smo da im ova MiuMiugate afera nije prijala. Da li će poraditi na kvalitetu? Nadamo se.

Foto. Instagram: / @miumiu / @wisdm / TikTok: @wisdm8

Učitati još
Zatvori