

U modnom ekosistemu koji svake sezone traži THE new face, Mona Tougaard i Loli Bahia opstaju i – samo jačaju svoj status supermodela. Dve manekenke koje su ove sezone šetale najvažnije revije u Njujorku, Parizu i Milanu konačno mogu da odahnu jer je sezona gotova, dok njihovi agenti zadovoljno apdejtuju njihov portfolio.
Ako bi modna industrija imala ligu šampiona, Mona i Loli bi sigurno bile u startnoj postavi. Obe su se čvrsto pozicionirale u veoma uspešnim modnim krugovima, a njihovi social media broje oko 400.000 folovera (each). Neki dizajneri imaju svoje favorite, a budući da su se one našle na spiskovima skoro svih važnih revija možemo da zaključimo da su one predvodnice savremene modne ere. Lets get to know them.
Mona Tougaard
Mona je kao skulptura u pokretu – elegantna, mirna, ali ostavlja utisak o kojem se priča. Rođena u Danskoj, sa korenima iz Somalije i Etiopije, Mona donosi globalni DNK koji je savršeno neutralan – ali nikada nezapažen. Nedavno su izašle dve nove važne kampanje – za Chanel i Burberry, tako da Mona podjednako dobro radi na oba fronta – pisti, ali i printu.
Pored toga radila je kampanje za modne kuće Versace, Phoebe Philo, Alaïa i Marc Jacobs, tako da je njena modna biografija raznolika, ali vrlo impresivna.


Loli Bahia
Francuska manekenka je debitovala na modnoj pisti sa 17 godina, i to kao ekskluziva za luksuznu kuću Louis Vuitton. Sada, pet godina kasnije, i dalje je veoma tražena, što je za modno tržište vrlo neizvesno. Iza sebe ima već par naslovnica za Vogue, a miljenica je modne kuće Chanel, čije revije često nosi.
Nedavno je na svom profilu, povodom kraja Nedelje mode u Parizu, napisala zahvalnicu svim saradnicima koji, po njoj, trpe njene pomalo čudne backstage navike, ali da je modelima takođe stres kada imaju više revija u danu i da joj je, ponekad potreban mir. Taj humble stav je sigurno i jedan od faktora zašto je Loli tako uspešna, a ona je ujedno i miljenica svoje Gen Z generacije zbog modnog stila koji privatno neguje.

