Spoj grčkog genija pozorišneni filmske režije, i glumice koja goja važi za pravog holivudskog kameleona osuđen je na – uspeh. Kroz rediteljsku prizmu Yorgosa Lanthimosa, glumica Scarlett Johansson postaje niz identiteta u kojima Prada Galleria torba nije samo modni dodatak, već rekvizit svojevrsnih rituala.
Reditelj, poznat po talentu da luksuz može da pretvori u nelagodu, a nelagodu u čistu umetnost, kroz mini kampanjski film za italijansku modnu kuću klonira Scarlett Johansson, koja se svaki put pojavljuje u novoj ulozi. Prava zvezda filma je zapravo Galleria torba, koja u Lanthimosovom svetu postaje dramaturški rekvizit.
Film, moda i opsesija
Miuccia Prada i Raf Simons zakoračili su u novu sezonu kampanjom koja je pomerila granice modnog advertajzinga. Scarlett Johansson u ovom mini filmu igra igru identiteta, koju Prada zagovara decenijama unazad – uz poruku da nikada nismo samo jedna verzija sebe, već se (stilski) menjamo i adaptiramo u određenim fazama.
Lathimos ovde nije samo još jedan reditelj reklamne kampanje, već kroz njegovu prepoznatljivu estetiku Miuccia i Raf idu na full arthouse priču. Komentari modnih insajdera su, za sada, vrlo pozitivni, što znači da je rizik izlaska iz komercijalne marketing zone bio dobra odluka. Na ovaj način, spajanjem umetnosi i mode, Prada se vizuelno odvaja od sestrinskog brenda Miu Miu, koji se sve više i više fokusira na Gen Z populaciju, kako dizajnerski, tako i marketinški.
Ove jeseni Prada je tu da – provocira
Modna kuća Prada ovom kampanjom ne prodaje samo torbu, već luksuz prevodi u jezik umetnosti. Njeni kreativni timovi decenijama unazad grade estetiku koja prevazilazi modu, i oblikuju način na koji razmišljamo o identitetu. Scarlett je odigrala još jednu fantastičnu (mini) ulogu, a Yorgos Lathimos je u ovoj modnoj priči ostao veran svom pogledu na umetnost. Oni su, ove jeseni, definitivno dream team kojem se nismo nadali.
Foto. Instagram / @prada