

Ako ste ikada pomislili da sporty odeća može da se nosi na brunch u hotel Costes – Elsa Hosk vam upravo daje zeleno svetlo! U novoj kampanji brenda Sporty & Rich manekenka i influenserka demostrira činjenicu da preppy estetika (još uvek) nije izašla iz moda. Upravo se na njoj zasniva celokupna filozofija ovog američkog brenda, koji svi želenda kopiraju ali – nikome ne polazi za rukom.
Elsa Hosk, švedska modna ikona sa LA adresom, otelotvorenje je nepristupačnog tihog luksuza – besprekorna koža, dukserica ili polo majica na kragnu i, neizostavna, 90s inspired traka za kosu.
Elsa Hosk je Sporty & Rich devojka iz naših welness snova
Zašto je Elsa savršena muza? Zato što kada obuče duksericu sa logom brenda u prvom planu nije on već – status. Ona ulaže u svoj izgled, zna razliku između kašmira i pamuka i – verujemo joj da je ona TA welness devojka.
U ovoj British Sports Drop kampanji vidimo uticaj Lejdi Dajane – modne ikone devedesetih. Elsa je na ovim fotografijama njena 2.0 verzija, sa malo više preppy detalja i – spremna da nam servira svoju welness rutinu. Međutim, za razliku od novokomponovanih healthy lifestyle devojaka – ona bira regularnu kafu, a ne matchu. Old school, indeed.


Kako Sporty & Rich opstaje na tržištu godinama unazad?
Vrlo lako – među prvima je rešio da u fokus stavi fuziju old money, preppy & sporty estetike. U životu ga, takođe, održavaju kolaboracije sa svetski poznatim brendovima, dok za zaštitna lica bira modele kao što su Irina Shayk i Elsa Hosk. Poznata lica, koliko god to zvučalo izlizano, uspevaju da održe imidž brenda na veoma visokom nivou.
Nova kampanja odiše luksuzom i pročišćenom estetikom, dok u fokusu i dalje zadržava ključni deo imena brenda – sport. Recept za uspeh deluje jednostavno, ali zašto onda drugi brendovi ne uspevaju da ga rekreiraju? Jednostavno, jer nisu Sporty & Rich.



Foto. Instagram / @sportyandrich