Wellness na kredit: Poznati brend ALO lansirao torbe od nekoliko hiljada evra
Wellness na kredit: Poznati brend ALO lansirao torbe od nekoliko hiljada evra

Wellness na kredit: Poznati brend ALO lansirao
torbe od nekoliko hiljada evra

Brend koji je globalno poznat po athleisure estetici i yoga kulturi sada ulazi u sasvim drugi ring – luksuzne torbe koje koštaju nekoliko hiljada evra. Kolekcija koja je predstavljena pred sam početak Nedelje mode u Njujorku, i snimljena od strane Stevena Meisela (što odmah podiže cenu celokupnog narativa), zamišljena je kao The ALO Voyage. Pitanje glasi – da li neko stvarno putuje sa torbom lifestyle brenda od 3.000€ ili je ovo samo savršeno upakovan marketinški trik?

Ovaj poslednji potez kreativnog tima ALO grupacije podelio je mišljenja, ali jedno je sigurno – granice između sporta, wellnessa i mode definitivno su izbrisane. Američki brend je prvenstveno počeo sa komadima koji su bili namenjeni isključivo za sport, da bi u jednom momentu izbacio mini kolekciju luksuznih skijaških odela, a sada godinu završava sa ponudom skupocenih torbi koje su u cenovnog rangu sa svetski priznatim modnim kućama. Brend je poznat i po tome što nije štedeo kada je marketing u pitanju, već je za svoje endorsere birao Kendal i Kylie Jenner, Elsu Hosk i Rosie Huntington – Whiteley.

Sve ovo rezultiralo je ogromnom popularnošću na mrežama, a na ulicama sve češće viđamo devojke i žene koje nose upravo ALO. Međutim, jedno pitanje je ključno – da li će se i ovaj njihov proizvod zaista naći na ulicama velikih svetskih gradova ili će samo zaživeti na Instagram postovima modne online elite?

Aura luksuza preko poznatih imena

Steven Meisel automatski sa sobom nosi reč kredibilitet, a Amelia Gray i Candice Swanepoel znače – instant viralnost. Par poznatih influensera će zasigurno dobro izreklamirati ovaj novi wellness luksuz, a da li će ga široke narodne mase konzumirati? Nismo baš sigurni.

Prelomna tačka može biti zbunjenost potrošača koji su navikli da je ALO brend posvećen isključivo wellness publici, a iznenadno širenje tržišta nije nužno pametan potez. S druge strane, viralnost i poznata imena danas prodaju svašta, pa možda to bude i torba od nekoliko hiljada evra.

Foto. Instagram / @ameliagray / @alo

Učitati još
Zatvori