

Ženstvena simfonija duboko je utkana u dnk brenda L’Amour, koji ovom sintagmom predstavlja svoju novu Fall/Winter kolekciju. Kampanja je rađena u jednoj od najlepših građevina u Beogradu – Narodnom pozorištu i slavi jaku, samosvesnu i uspešnu ženu.
Nova kolekcija nesputano crpi inspiraciju iz klasične muzike, te na neki načim orkestrira savršene forme i teksture u kombinaciji sa najfinije odabranim materijalima. Namenjena je svim ženama koje svojom odećom žele da demonstriraju osnaženu energiju i moć kroz pažljivo odabrane siluete i krojeve.


L’Amour: Ljubav u bojama sezone
Komadi iz nove kolekcije dolaze nam u razigranom koloritu royal plave i puder roze, dok je primarni akcenat stavljen na timeless neutralne tonove. Tu je i naša omiljena black/gold party haljina koju čuvamo za poslednju noć u godini, a komplet u boji cimeta rezervisan je za brunch prvog januara.
Kolekcija komunicira jaku žensku energiju i namenjena je i za poslovne prilike, ne samo večernje. Komadi nisu striktno vezani za aktuelne trendove, forma je vanvremenska i prilagodljiva, te se L’Amour haljine i odela mogu nositi i za 10 godina. Scena Narodnog pozorišta, kao i njegovi hodnici i stepenište doprinose vizuelnom identitetu brenda koji teži da bude okarakterisan kao nešto vanvremensko i kvalitetno, te je ovaj spoj definitivno nepogrešiv izbor.







In the making
Ekipa koja stoji iza ovog brenda dala nam je uvid u sam nastanak kolekcije, od skice preko šava do finalnog proizvoda, i približila nam magiju stvaranja odevnih komada. Način i proces izrade odeće jednako su važni kao i sama prodaja, a strast koju ljudi dele kroz stvaranje modne kolekcije vidljiva je po samom završetku, kroz finalan proizvod.
Dizajnerka Aleksandra Čupković stoji iza brenda i na poseban način gradi odnos sa klijentima, kroz mogućnost custom made komada. Dakle, pored standardnih veličina postoji mogućnost izrade modela po vašim merama, samo je potrebno javiti se na vreme.


Foto: Nikola Radišić
Art direktor: Marko Pamučina