Tri svetske modne kuće angažovale su celebrity lica za jesenje kampanje – koja je vaš favorit?
Tri svetske modne kuće angažovale su celebrity lica za jesenje kampanje – koja je vaš favorit?

Tri svetske modne kuće angažovale su celebrity lica za jesenje kampanje – koja je vaš favorit?

Ako ste mislili da su modni brendovi vremenom postali imuni na celebrity uticaj – tu smo da vas demantujemo.  Ove sezone, tri zvučna imena kroje modni narativ: Hailey Bieber za DKNY, Suki Waterhouse za Michael Kors i Sydney Sweeney za Jimmy Choo. Svaka od njih godinama je gradila svoju modnu priču, a ove jeseni nam prezentuju kolekcije svetski poznatih brendova.

Istraživanja su pokazala da atraktivne i relevantne ličnosti u modnim kampanjama jačaju emocinalnu vezu sa brendom, ali i podižu želju za kupovinom. U ovom slučaju, poznate modne kuće ne prodaju samo garderobu, one prodaju celokupan lifestyle. U nastavku sa vama delimo najnovije jesenje kampanje – na vama je da izaberete svog favorita.

Hailey Bieber za DKNY

Ovaj američki brend uvek je igrao na energiju downtown Njujorka, a Hailey Bieber to uspešno prevodi u TikTok eru. Kampanja odiše effortless energijom, i to baš onom koju Hailey godinama unazad neguje na svim svojim društvenim mrežama. Ovim potezom se brend, inspirisan  duhom Njujorka, vraća u mainstream vode, a uz sebe vezuje i novu generaciju koja religiozno prati sve što radi (i nosi) Hailey Bieber.

Sydney Sweeney za Jimmy Choo

Nakon viralne kampanje za brend American Eagle, Sydney nastavlja da dominira modnom industrijom. Jesenja kampanjom omiljenog brenda Carrie Bradshaw ovim potezom cilja na instant prepoznavanje i viralnost – jer Sydney je trenutno osoba koju svi prate kako online, tako i offline.

Glumica kroz ovu kampanju demonstrira main character energiju kroz jedinstveni modni narativ, a storytelling je kreativan, dramatičan i odiše njenom mladalačkom energijom.

Suki Waterhouse za Michael Kors

Suki nas ove jeseni, kroz svoju prepoznatljivu boho estetiku, vodi u Rim. Britanska glumica, pevačica i model i njena retro-cool aura šezdesetih dominiraju ovom kampanjom, a brend ovim potezom vizuelno izlazi sa američkog tržišta i vodi nas na evropsko (modno) putovanje.

Suki i Michael Kors sarađuju već neko vreme, a njena edgy estetika pomera brend iz striktno komercijale sfere.

Foto. Instagram / @michaelkors / @jimmychoo / @dkny

Učitati još
Zatvori