Naše omiljene etikete pažljivo biraju svoje brend ambasadore, kako isti donose nove ciljne grupe, fanove ali i očekivanu, ili neočekivanu, dozu publiciteta. Poznate ličnosti i moda godinama nalaze se u zbiru iste računice. Zbog toga, više je nego jasno zašto neretko modne novitete svrstavamo upravo u kategoriju ambasadora. Louis Vuitton sarađuje sa Pushom T i Sophie Turner, Saint Laurent Bellom Hadid i Hailey Bieber, a Bottega Veneta Jacobom Elordijem i Kendall Jenner.
Naravno, nova kampanja koju potpisuju Bottega i njen kreativni direktor Matthieu Blazy, pored noviteta brenda u fokus stavlja glumca koji je gotovo svačiji celebrity crush. Da li je nova Bottega Veneta kampanja toliko interesantna ili je u pitanju Jacob Elordi, otkrivamo u nastavku.
Is it Bottega, Jacob or both?
Pre nego se osvrnemo na novu kampanju koja je talk of the day, jasno je da moramo spomenuti reviju koju je Bottega prezentovala na ovogodišnjoj Nedelji mode u Milanu. Torbe u obliku cveća pa čak i kesa za prodavnicu, definitivno su odnele pobedu. Poznati poput Jacoba Elordija, Kendall Jenner i mnogih drugih, sedeli su na lazy bag-ovima u obliku životinja. Pomenuta kolekcija predstavila je viziju za Proleće/Leto 2025, dok nova kampanja nastavlja sagu za Jesen/Zimu 2024.
Bottegina i Jacobova jesen, za razliku od mnogih, počela je u pustinji. Poznati glumac našao se ispred objektiva Aleca Sotha, te je u sred pustinje počeo da pleše i da skače. U svojoj ruci Jacob držao je novu Bottega torbu, dok su se njegovi smart autfiti našli na našoj listi želja.
Do sada, imali smo prilike da vidimo Jacoba u mnogim Bottega izdanjima – od toga da je pozirao kao zec do street style look-ova koji u fokus stavljaju torbe. Te nam pomenuta kampanja definitivno nije bila neočekivana. Viđali smo ga u boljim izdanjima, ali definitivno ne kako igra u pustinji. A to nam može priuštiti samo Bottega Veneta.
Foto: Alec Soth / Magnum Photos / Instagram / @matthieu_blazy /