Grace Wales Bonner nova kreativna direktorka muške linije Hermèsa
Grace Wales Bonner nova kreativna direktorka muške linije Hermèsa

Grace Wales Bonner nova kreativna
direktorka muške linije Hermèsa

Vesti su stigle iznenada — Hermès je objavio da Grace Wales Bonner preuzima poziciju kreativne direktorke muške ready-to-wear linije, samo nekoliko dana nakon što je Véronique Nichanian najavila odlazak posle gotovo četiri decenije na čelu te kuće. Brzina ove odluke, u kontekstu inače oprezne i sporo-pokretne strukture Hermèsa, govori mnogo. Reklo bi se da francuski gigant nije želeo tranziciju, već trenutni zaokret.

Brza i strateška odluka koja menja ton luksuza?

Za mnoge u industriji, ovaj potez deluje kao simbolički trenutak. Susret stabilnosti i nove kulture luksuza. Grace Wales Bonner koja je uveliko izgradila sopstveni brend zasnovan na spoju britanskog kroja i afroatlantske duhovnosti, potencijalno će doneti u Hermès nešto što kuća decenijama nije imala – izraženu idejnu dubinu i savremenu osetljivost prema kulturnom kontekstu.

Hermès je poznat po perfekcionizmu i tihoj konzistentnosti i do sada je odolevao brzim promenama. I upravo zato je izbor Grace Wales Bonner toliko upečatljiv, on označava pomeranje paradigme, ali ne i gubitak identiteta. Pierre-Alexis Dumas, umetnički direktor kuće, u saopštenju je naveo da je njena sposobnost da poveže nasleđe, duhovnost i savremeni izraz ono što savršeno odražava duh Hermèsa.

Grace je davne 2016. osvojila LVMH nagradu i od samog početka gradi karijeru na spoju kulture i zanatstva. Njene kolekcije su promišljene kao eseji o pripadnosti i transformaciji, o povezanosti muževnosti, elegancije i identiteta. U Hermèsu će, po svemu sudeći, imati prostor da tu misao razvije unutar strogo definisanog, ali suptilno elastičnog sistema luksuza. Prva kolekcija biće predstavljena u januaru 2027, što ostavlja dve godine za postepenu integraciju u atelje i razradu vizuelnog jezika koji će naslediti Nichanianinu estetiku.

Nije reč o kozmetičkoj promeni, već o strateškoj redefiniciji: u trenutku kada mnogi luksuzni brendovi traže relevantnost, Hermès je izabrao dizajnerku koja razume vreme — ali ga ne imitira. Imenovanje dolazi kao dokaz da se u visokoj modi upravo menja ravnoteža moći. Više ne pobeđuju oni koji proizvode buku, već oni koji donose tišinu s autoritetom. A u toj tišini, Hermès je možda upravo pronašao svoj sledeći glas.

Foto: Instagram (@walesbonner)

Učitati još
Zatvori