Dr. Martens x Rick Owens kolaboracija je prikaz grunge estetike u svojoj suštini
Dr. Martens x Rick Owens kolaboracija je prikaz grunge estetike u svojoj suštini

Dr. Martens x Rick Owens kolaboracija je prikaz grunge estetike u svojoj suštini

Another one in DJ Khaled’s voice.

Dva brenda gotovo jednakih ideologija dizajniranja još jednom su se uputila u zajedničku avanturu kreiranja komada koji će zaludeti čitavu modnu industriju. Ipak, ovog puta situacija je nešto drugačija. Dr. Martens 14XX je novo istureno odeljenje brenda i svojevrsni dizajnerski inkubator predstavio krajem prošle godine, a prva kolaboracija realizovana je upravo u saradnji sa dugogodišnjom „prijateljskom“ modnom kućom Rick Owens. Krajnji rezultat? Martinke čiji vizuelni identitet predstavljaju idealni prikaz grunge estetike i buntovničke supkulture koju je lord of darkness formirao još u trenutku osnivanja istoimenog brenda.

Dr. Martens x Rick Owens

Poslednja u nizu Dr. Martens x Rick Owens kolaboracija oslanja se na prethodne mehanizme redizajniranja kultnih silueta, a ovog puta reč je o 1460 DMXL Megalace modelu čizama koji je prvi put predstavljen u trenutku lansiranja nove Dr. Martens kategorije, a najupečatljivije su upravo prepoznatljive bele pertle.

Bilo kako bilo, ove čizme nudi uvid u marketinške strategije Dr. Martens 14XX-a i načinima na koje će ubudće pristupati saradnjana. Progresivna kategorija brenda bila u procesu realizacije čak četiri godine, a cilj njenog osnivanja jeste reinterpretacija bogate istorije brenda kroz zvučne saradnje sa velikim imenima modne industruje i limitirane kolekcije.

Prethodni Dr. Martens x Rick Owens drop predstavio redefinisan dizajn 1460 i 1918 modela i bili su isprepleteni istim pentagramskim uzorkom koje Rick koristi od njihove prve saradnje 2021.

@drmartensofficial

Dr. Martens je uveliko prepoznatljiv po atraktivnim kolaboracijama koje ostavljaju značajan trag na modnoj sceni, a najveći buzz su napravile svakako one sa brendovima A-Cold-Wall* i Heaven by Marc Jacobs koje targetiraju novije generacije inovativnijim advertajzingom i nekonformističkim kampanjama.

Učitati još
Zatvori