Doja Cat i Marc Jacobs nastavili saradnju i posle Met Gale – pevačica u novoj modnoj kampanji pustila deo nove pesme
Doja Cat i Marc Jacobs nastavili saradnju i posle Met Gale – pevačica u novoj modnoj kampanji pustila deo nove pesme

Doja Cat i Marc Jacobs nastavili saradnju i posle Met Gale – pevačica u novoj modnoj kampanji pustila deo nove pesme

Doja Cat is SO back

Nakon fenomenalnog odgovora na temu Superfine: Tailoring Black Style, Doja Cat je teasovala novu muziku. U sve to je direktno involviran i dizajner Marc Jacobs, koji stoji iza njenog custom made Met Gala autfita, ali i sveže kampanje ove modne kuće u kojoj smo (premijerno) čuli taktove njene nove pesme.

Ovo je sjajan primer kako se dobar hype strateški i marketinški uvezuje sa daljim koracima promocije i saradnje, jer je Doja Cat samo par dana nakon Met Gale izbacila novi Marc Jacobs kampanju na svoje mreže i naglasila da se u njoj može čuti njena nova prsma Jealous type. Uvezivanje mode i muzike oduvek je bio atraktivan način promocije, a Doja je spremnu za svoju novu muzičku i vizuelnu eru koja je inspirisana estetikom osamdesetih. We are so ready for her new chapter! 

Bringing back the 80’s 

U intervjuima koje je dala na Met Gali pevačica je rekla da uskoro počinje njena nova muzička i vizuelna era, inspirisana osamdesetim godinama prošlog veka. Stilista i kreativni direktor Brett Alan Nelson veliki je deo ove imidžne transformacije, a on je učestvovao i u biranju autfita u kojem se pevačica ove godine pojavila na najvažnijem modnom događaju godine.

Čini nam se da su Doja Cat i Marc Jacobs on the same page kada je kreativa u pitanju, a saradnja je proširena na mnogo više od samog penjanja uz čuvene Met stepenice. Radni naziv aktuelne kampanje je NYC Staycation i prikazuje nam kako izgleda vrelo modno leto na ulicama Menhetna. Stilski, i scenografski, Doja i Marc vratili su nas u eru kada je vokmen bio jedini uređaj preko kojem smo mogli da slušamo muziku van kuće.

Doja Cat i njen / fashion icon / status

Doja je od samog starta svoje karijere obećavala, kako se nije uklapala u kalup i standarde globalne muzičke scene. Nikada se nije žanrovski opredelila za samo jedan pravac muzike, već je sjajno plivala u pop, r’n’b, ali i rap deonicama. Sa druge strane, stilski je dosta eksperimentisala, i svaka era imala jasan koncept i svrhu. Ovog proleća i leta okreće se muzičkoj i vizuelnoj temi osamdesetih i – jedva čekamo da vidimo sve što su nam ona i njen tim pripremili. Do tada, slušamo Jealous type.

Doja cat marc jacobs

Foto. Prodimedia, Marc Jacobs, Instagram / @dojacat / @marcjacobs

Učitati još
Zatvori