

Nara i Lucky Blue Smith za SKIMS: Kako je porodična intima postala najpoželjniji luksuz sezone
Postoji trenutak u modi kada shvatite da trend više nije trend, nego pravac. Nova SKIMS holiday kampanja sa Narom i Lucky Blue Smith upravo je taj momenat.

Moda koja diše stvarnost
Ovde se moda ne uzdiže na pijedestal, ne želi da deluje hladno, distancirano i nedodirljivo. Naprotiv, najpoželjniji luksuz današnjice postao je ono što smo nekada smatrali privatnim. Toplina doma, bliskost, udobnost koja je svesno lepa. SKIMS je to pretvorio u vizuelnu priču koja izgleda kao praznični trenutak uhvaćen u realnosti, a ne kao fantazija kreirana u studiju.
Nara i Lucky: lice nove intime
U kampanji koja je odmah postala viralna, Nara i Lucky Blue Smith pojavljuju se zajedno sa svojom decom, u ambijentu koji više podseća na porodični album nego na modni editorial. Nara, koja je internet redefinisala svojim slow life narativom i kuvanjem, postaje simbol novog luksuza. Onog koji se ne meri statusom, već mirom. Lucky, kao kontrast njenoj nežnosti, donosi stabilnost, snagu i partnerstvo. Njih dvoje zajedno pričaju priču o ljubavi, timu, domu i lepoti koja se živi.


Luksuz koji može da se dodirne
Minimalizam, cozy siluete, tonovi koji ne vrište već šapuću, SKIMS je još jednom dokazao da pravi luksuz nije u ekstravaganciji, već u osećaju. Mediji su istakli da kampanja ne pokušava da prodaje idealizovanu sliku, već realnost u kojoj želimo da se prepoznamo. Ovo je luksuz koji možete da dotaknete, stil koji se zaista nosi, lepota koja je nežna umesto agresivna.
Osećaj kao novi trend
Ako postoji jedna slika koja opisuje jesen i zimu 2025/26, to je slika Nare i Luckyja u toplim SKIMS komadima, u kadru koji je istovremeno modan i stvaran. Jer najveći trend ove sezone nije boja, kroj ni materijal. Najveći trend je osećaj. I to onaj koji donosi mir, bliskost i toplinu. Baš ono što savremena moda danas najviše želi da postane.
Foto: Instagram (@kimkardashian)




