Globalna modna scena oduvek je bivala podeljena: od minimalističkih tonova i neprimetnih krojeva do glasnih materijala i tekstura. Sa druge strane influenserke, koje su zadužene da kreiraju klimu trendova na društvenim mrežama, par sezona unazad oslanjale su se na clean girl estetiku, pogotovo one iz Evrope (ako izuzmemo Kopenhagen kao meku haotičnih spojeva koje obožavamo).
Čini nam se da su se, u poslednje vreme, kreatorke kontenta malo umorile od plasiranja onoga što algoritam, ali i njihove većinske following baze traže, a to je relatable momenat – i rešile da malo začine svoje društvene mreže. Tako smo došli i do toga da brazilska influenserka Luisa Villafane ode u posetu Luvru u Gucci autfitu od glave do pete i unese malo logomania umetnosti u jedan od najpoznatijih muzeja na svetu.
Logomania in Louvre?
Demna je preuzeo Gucci, a sa njim je stigla i nova tura fanova brenda. Brazilska influenserka Luisa važi za jednu od onih internet ličnosti koje modu ne shvataju previše izbiljno, i savršeno plivaju između različitih stilskih narativa.
Jedan od njih je i prenaglašena logomania, a Luisa je ovog puta otišla over the top – od mantila, preko marame, torbe i, na kraju, čizama preko kolena. Da li je preterala? U teoriji definitivno da. U praksi? It’s fun. Ne zaboravimo i aksesoar u vidu GG minđuša, tako da ako je logomania bila domaći zadatak, Luisa je na njega odgovorila vrlo teatralno.
Zašto je logomanija važan deo modne istorije?
Logomanija je važna jer vraća energiju u modni razgovor. Svaki logo je jezik, simbol nostalgije, pripadnosti, moći ili ironije – i kada se pojavi ponovo to nije samo povratak prošlosti, već dokaz da moda još uvek ume da govori jasno. Demna to zna, i zato se spremite da ovo (ponovo) postane jedan od mainstream trendova – voleli ga mi ili ne. Logomania is back!
Foto. Instagram / @luisapiou