

Ako ste mislili da japanke ne predstavljaju luksuz, verovatno niste čuli za Dune model brenda The Row. Cena – 720 dolara. Efekat? Nepodnošljiva lakoća modnog statusa.
The Row, brend popularnih milenijal sestara Olsen, poznat po tome što obično pretvara u poželjno, uspeo je da japankama, klasičnom simbolu letnje opuštenosti, dodeli potpuno novi narativ. Dune japanke, na prvi pogled, izgledaju sasvim obično: gumeni đon, platneni deo oko prstiju i dve kolor palete – total crna i crveno / crna. I, verovali ili ne, na sajtu brenda stoji da su sold out. Šta ih izdvaja od drugih osim cene? Status.
Da li gumene japanke vrede 700 dolara?
Odgovor zavisi od toga – šta želite od japanki. Ako vam trebaju japanke koje možete da bacite u torbu između SPF-a i mokrog peškira – ovo nisu te japanke. Kada biramo The Row, biramo status luksuza i misterije koje nam sezonama unazad serviraju Mary-Kate i Ashley Olsen, inicijalne začetnice cool girl pokreta.
Da li postoje jeftiniji, slični modeli? Apsolutno da. Ali ono što Dune model ima, a drugi nemaju, je upravo taj neuhvatljivi Olsen filter – osećaj da kupuješ deo njihovog sveta, a ne samo cipelu. Odgovor na pitanje da li su The Row japanke skupe je odgovor na pitanje – da li ste spremni da svoje leto proživite u tihom luksuzu – bez logotipa, ali sa jasnom porukom?

Svaka roba ima svog kupca?
Ova hipoteza opstaje decenijama unazad, pogotovo u vreme izraženog konzumerizma. Skriveni promoteri setuju trendove, a modni entuzijasti jure da budu deo fashion elite.
Poznata holivudska trendseterka Lori Harvey nonšalantnone je prošetala ovaj model japanki na putu do pilates studija i poslala jasnu poruku – The Row je jasan poziv u svet luksuza, a ne nešto što nam je svakodnevna potreba. Da li pratite njen korak ili ipak smatrate da je ovo potpuna besmislica?
Foto. Profimedia, Instagram / @mjbypp / @cocobis_store