Spremite karte u jednom smeru jer vas vodimo u novu Alanov kampanju
Spremite karte u jednom smeru jer vas vodimo u novu Alanov kampanju

Spremite karte u jednom smeru jer vas
vodimo u novu Alanov kampanju

Alanov je domaći brend za koji možemo da kažemo da je pionir u svom zanatu. Alonov kupaći kostimi postoje dugi niz godina i prepoznatljivi su po svojim klasičnim modelima u raznim bojama, koji su, slobodno možemo da kažemo, zaštitni znak ovog brenda. Šta se sve krije iza nove kampanje One way ticket i koje su novine, ispričala nam je osnivačica Alonov brenda, Marina Vlaški Starović.

JOURNAL 1: Koja priča stoji iza brenda Alanov?

MVS: Kreiranje kupaćih kostima za odrasle je nekako za mene bio prirodan razvoj događaja. Doduše, vrlo spontan. Početak je bio vezan za odluku da sebe i svoje drugarice obradujem komadima, koji su odudarali od preovladjujućeg trenda. Da se nezavisno od vlastite fizičke građe i trendova žene odlučuju za te modele, jer ih čine lepim i ženstvenim na plaži. Alanov je modni brend koji je nastao kao uspomena na baku krojačicu i nosi ime po njenom prezimenu.

Alanov je modni brend koji je nastao kao uspomena na baku krojačicu i nosi ime po njenom prezimenu.

MVS: Ono po čemu smo postali prepoznatljivi su, svakako, kupaći kostimi sa volanima. Sve devojke znaju koliko muke može da iziskuje traganje za dobrim kostimom, i koliko taj naizgled trivijalni detalj utiče na kvalitet našeg odmora. Alanov je brend koji slavi autentičnost i individualnost. Pa tako, prirodno najbolje komunicira sa devojkamaa koje insistiraju na davanju ličnog pečata.

JOURNAL 2: Standardni, klasični modeli kupaćih kostima, čini mi se kao da su moto brenda. Da li postoji razlog zašto ste ostali vreni svojim modelima?

MVS: Uprkos talasu drugih brendova i modela kupaćih kostima, intimno verujem da je tajna našeg uspeha i prvenstveno lojalnosti dama koje se odlučuju za naše modele. Upravo u doslednosti kada su klasični modeli u pitanju. Dakle, ostali smo verni jednostavnosti i ležernosti, te je prirodno da i dalje odlično komuniciramo sa senzibilitetom dama koje nas podržavaju od samog početka.

Takođe, tačno je da svake sezone svoju standardnu kolekciju obogatimo novi bojama i malim unapređenjima. Međutim, nikada ne bismo odrekli klasike po kojoj bi se usudila da kažem da smo već postali prepoznatljivi i cenjeni.

JOURNAL 3: Ipak, pored standardnih modela kupaćih kostima, novina su handmade torbe. Šta je ono što je specifično u vezi sa izradom ovih torbi?

 

MVS: Najsentimentalniji deo naše letnje kolekcije su cegeri tradicionalno ručno izrađeni od rogoza, od dekice koji je tom zanatu posvetio ceo svoj život. Svaki od tih cegera je oplemenjen postavom od strane Somborskih šnajderki (Udruženje žena žrtava nasilja). I zahvalni smo na mogućnosti da se i kroz modu dotaknemo društveno-angažovanog delovanja. Kao i da damo svoj skroman doprinos ni u malo lakom procesu osnaživanja zena

JOURNAL 4: Koja je bila ideja/vizija nove Alanov kampanje?

MVS: Ako je nešto trebalo da naučimo u poslednje dve godine potpuno nepredvidivih životnih okolnosti, to je da ne odlažemo bilo kakvu mogućnost užitka u životnim radostima, ali i da razvijemo sposobnost da se momentalno isključimo iz nimalo nežnog ritma svakodnevnice i odlučimo da je bilo dosta i da zaslužujemo predah. U tome se krije ideja ovogodišnje kampanje. Sposobnost da se ugrabi prvi slobodan trenutak, isključi telefon, spakuje Alanov kupaći kostim i otputuje u nepoznatom pravcu na neodređeno.

Kako Marina kaže, za nju neodređeno najčešće znači deset dana.

Foto: Arsenije Vujović

Model: Maša Smiljanić

Šminka: Milica Lukaja

Učitati još
Zatvori