Predstavljamo vam MAYAMILANO: Nakit za sve koje neguju ljubav prema lepoti
Predstavljamo vam MAYAMILANO: Nakit za sve koje neguju ljubav prema lepoti

Predstavljamo vam MAYAMILANO: Nakit za sve
koje neguju ljubav prema lepoti

MAYAMILANO je brend nakita koji ćemo sigurno nositi ove zime! Kada napolju sve postane sivo i beživotno, MAYAMILANO će uneti boje i svetlosti u svaki vaš dan.

Iako su komadi po svom dizajnu definitvno timeless rukotvorine, oni takođe odišu savremenim duhom. Svaki primerak kao da je dizajniran tako da vašem licu donese novi sjaj. Sigurno je da će sva pažnja otići na MAYAMILANO nakit, jer govorimo o statement komadima, kojim možete izdići svakodnevne outifte na jedan novi nivo elegancije! Bilo da se radi o minđušama koje sijaju u najrazličitijim bojama, ogrlicama koje će uneti sofisticiranost i chic element u svaki outfit ili narukvicama koje kreiraju nesvakidašnju optičku iluziju – šta god da odaberete, sigurno je da će nakit iz MAYAMILANO kuće nakita ostaviti utisak.

Istorija iza MAYAMILANO

Maja Babović je brend kreirala 2017. godine, uloživši znanje koja je stekla od italijanskih zanatlija, ujedno ga kombinujući sa inovativnim pristupom. Rezultat takvog pristupa je prvoklasna izrada koja svakom primerku daje na dugovečnosti.

MAYAMILANO je savremeni brend nakita, koji svakom primerku koji nastane pod njihovim imenom unosi raskošan, ali bezvremen dojam. Inspirisan estetikom srednjevekovne Vizantije, MAYAMILANO nastoji da u savremeni svet nakita unese čari koje su odlikovale znamenite žene tog perioda.

Uspeh na međunarodnoj sceni

Danas odsjaj njenog nakita doseže do internacionalnih nivoa, pa tako možete naći njen nakit od Španije i Italije, preko Balkana – Srbije, Hrvarske i Crne Gore – do Turske.

Kao potvrda kvaliteta, te da je Maja uspela da kreira nakit koji je vredan svetske slave, govori činjenica da je niko drugi do Jelena Đoković odabrala jedan od dizajna! I to ne za bilo koju priliku – već za važan meč tokom kojeg je podržavala našeg tenisera. Jelena je odabrala model AURORA minđuša, koje su zasijale kod svetlima arene u kojoj se meč igrao. Tako je MAYAMILANO zasluženo dospela u vidno polje velikog broja očiju, a nema sumnje da će se sjaj njihovog dizajna sve više širiti.

Jelena Đoković tokom meča na turniru u Torinu nosi AURORA model minđuša

Journal je bio u prilici da sa osnivačicom Majom Babović razgovara o njenoj viziji, koju je uobličila u svoj brend MAYAMILANO. Maja je specijalno za Journal otkrila iznenađenje koje sprema za narednu godinu!

Journal: Šta Vas je podstaklo da osnujete MAYAMILANO?

Estetika je bila velika vrednost u mojoj familiji. Moja prabaka je pravila damske šešire u prelepom gradiću bogatom secesionom arhitekturom, koji se nalazi na severu Srbije. Moja baka i mama su me od malih nogu očarale svojim urođenim gracioznim stilom, koji je uvek bio oplemenjen nakitom.

Osim porodičnog nasleđa, velika inspiracija mi je bio nakit, pre svega minđuše, srpskih srednjevekovnih princeza, a koji se može videti na našim prelepim freskama.

U jednom momentu, moje nacionalno nasleđe i višedecenijsko internacionalno iskustva bili su impuls koji me podstakao da osnujem MAYAMILANO, u Milanu 2017. godine. Želja mi je bila da žene osete radost pri svakom pogledu u ogledalo, kada god nose svoje MAYAMILANO minđuše. Želim da im taj nakit donese iskru prijatnosti, kao što to čini zaljubljenost… Lep je taj osećaj – zdravo voleti sebe.

J: Kojim ciljem ste se vodili prilikom ste se vodili prilikom kreiranja Vašeg nakita?

Smatram da je svaka žena lepa, barem ja u svakoj ženi umem da prepoznam nešto lepo. Cilj mi je da MAYAMILANO minđušama obasjam baš to lepo što joj je priroda dala. One su pre svega umetnički komad, koji pojačava ono najlepše što žena ima.

Takođe, gracioznost žene je nešto što me fascinira. Ne raduje me što je, u ovom brzom vremenu, žena često previše androgina. Stoga sam želela da joj vratim ono što je čini ženom, a to je upravo ta gracioznost. Mislim da sam to, osim minđušama, uspela i narukvicama, koje samim nošenjem podsećaju ženu da je njen pokret ono u čemu se krije njeno iskonsko žensko, pa što da ne – i erotsko.

J: Koja je Vaša filozofija kojom se vodite prilikom stvaranja Vašeg prepoznatljivog dizajna?

Isprobavam i smišljam sve dok mi komad ne izazove žmarce u telu. Kada pogledam taj objekat, daje mi osećaj zaljubljenosti, pa sam jako često zaljubljena u svoj nakit. Moram da dodam da me je obradovalo što je Srbija prepoznala moj rad kao delo primenjene umetnosti. Mi nosimo osećaj za lepo u našem iskonskom, zato je moj nakit i u Srbiji željen i prepoznat. Neki nazivi minđusa su čak pozajmljeni iz naše bogate istorije. Svaki komad nosi ime kroz koje se prožima njegovo značenje.

J: Jako nam je drago da vidimo domaći brend kako se širi Evropom! Kako je došlo do toga da MAYA MILANO poraste do međunarodnih nivoa, pa se sada nalazite na evropskom tržištu?

Brend je defakto osnovan u Milanu 2017, gde je i danas njegova baza. Prve tri godine nakon osnivanja, bila sam koncentrisana samo na prodaju u Italiji. Zatim se desio jedan prirodan, organski rast brenda, i tako je počeo da se širi po evropskom tržištu, a sledeći korak je Amerika. Štaviše, u decembru počinjem saradnju sa jednim izuzetnim multibrand shopom u New Orleansu, kolevci jazz muzike, koja se baš slaže uz moj nakit.

J: Verujemo da je teško izdvojiti jedan primerak, ali voleli bismo da znamo koji je Vama najdraži komad nakita koji ste do sada dizajnirali?

Kao i svaka majka, teško mi je da kažem koje dete više volim. Svaki komad je nastao iz ljubavi prema lepoti. Naiđu periodi kada me više privlači neki kamen, jer ono nosi u sebi energiju. Naravno, dokle god je onog kvaliteta kao što je moje. Lično biram kamenje, a to je iscrpan proces, ali i krucijalan. Sve moje kamenje dolazi iz zemlje u kojoj je iskopavano. To su uglavnom Indija za rubin, Brazil za akvamarin i Myanmar za safir.

U ovom periodu je moj omiljeni komad zeleni oniks, koji sam nazvala LUCREZIA, po kontroverznoj Lucreziji Borgii. Radi se o kamenu koji je povezan sa karmom, koji pročišćava životni i utiče na to da nam se na tom putu dešavaju lepe stvari.

J: Koji je artikal koji klijenti najviše vole?

Ne mogu da kažem da postoji najprodavaniji artikal. Kada imate jedan par MAYAMILANO miđuša, želite da imate i drugi. Vrlo često, žene dođu sa ciljem da kupe jedne, a njihova energija ih odvuče ka drugima minđušama. Baš ta energetska podrška iz nesvesnog je ono što im je potrebno. Pripremam i iznenađenje, koje ću otkriti specijalno za Journal! U 2023. godini će MAYAMILANO početi da radi i sa kraljem svih dragih kamenja – dijamantom.

J: Za kraj, kako biste Vi opisali MAYAMILANO u 3 reči?

Ljubav prema lepoti!

Foto. MAYAMILANO, Profimedia

Učitati još
Zatvori