Marc Jacobs kampanja vraća nas u dvehiljadite
Marc Jacobs kampanja vraća nas u dvehiljadite

Marc Jacobs kampanja vraća
nas u dvehiljadite

Dizajner Marc Jacobs vraća nas direktno u dvehiljadite. Ali bukvalno. Svojevrsni vremeplov kroz novu kampanju obeležio je comeback modela torbe Stam, a zaštitna lica su devojke koje su dominirale  scenom pre skoro dvadeset godina.

dvehiljadite
Jessica Stam, po kojoj je ovaj model torbe dobio ime

One way ticket u dvehiljadite

Stam torba premijerno je puštena u prodaju 2005. godine, a ime je dobila po supermodelu Jessici Stam. Ova torba je na nekin način oblikovala Y2K modnu scenu, a uspela je da objedini uptown i downtown ekipu jer je istovremeno bila i jednostavna, i pomalo edgy.

Kroz novu kampanju Marc Jacobs predstavlja re-edition ove torbe a pored Jessice, po kojoj je i dobila ime, u kampanji su r&b diva Ashanti, pop zvezda Ashlee Simpson i, naravno, Y2K queen Paris Hilton. Da ne znamo da je kampanja nova, bili bismo sigurni da slike datiraju iz vremena kada su ove žene bile na vrhuncu popularnosti.

Ashlee Simpson

Pored torbi, i njihovih zaštitnih lica, u fokusu je još jedna stvar – low waist. Ne možemo se vratiti u dvehiljadite bez ovog trenda, to nam je svima jasno. Iako se Y2K kultura provlači kroz modu već neko vreme, ova kampanja je definitivno znak da ćemo u ovoj godini i dalje slaviti ovaj vizuelni pravac.

Sada je idealan timing da odvrnete Always on Time od Ashanti, ili Pieces of Me od Ashley Simpson, samo ovaj put ne na vašem iPodu.

Ashanti

Foto: Profimedia; Instagram

Učitati još
Zatvori