U okviru Lindex Pink kampanje snimljen je podkast koji donosi uvid u lična suočavanja sa borbom protiv karcinoma dojke
U okviru Lindex Pink kampanje snimljen je podkast koji donosi uvid u lična suočavanja sa borbom protiv karcinoma dojke

U okviru Lindex Pink kampanje snimljen je podkast koji donosi uvid u lična suočavanja sa borbom protiv karcinoma dojke

Lindex Srbija obeležava osam godina od pokretanja kampanje Pink, koja za cilj ima borbu protiv karcinoma dojke.

U okviru Lindex Pink kampanje, snimljen je podkast u kom su učesnice Ana Dornik, jedna od naših heroina iza koje je borba protiv raka dojke, i Dr Branka Radmanović, plastični hirurg sa Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije. Sa ciljem da podigne svest o prioritetima, o vrednovanju života i postavljanju sebe na prvo mesto, podkast pre svega donosi iskreni emotivni uvid ličnog suočavanja sa borbom protiv raka dojke, lekarska tumačenja i savete ali i motivaciju svima da na život gledaju kao dragocenost u kojoj treba uživati.

Podržimo naše heroine

Ana Dornik priča naglas u ime mnogo heroina sukobljenih sa ovom bolešću – Hajde da pričamo koliko nas je preživelo i kako smo preživele, da jedna drugu osnažujemo, da se okrećemo jedna drugoj i da razvijamo empatiju, jer tako rastemo kao društvo.

Zvanični podaci kažu da svaka šesta žena u Srbiji oboli od raka dojke. Godišnje je 4636 novoobolelih  što je u okvirima evropskog proseka s tim da 1665 (18%) godišnje umre od raka dojke . To predstavlja visok procenat, jer se pacijentkinje javljaju u najvećem broju u kasnijem stadijumu bolesti. Svega 5% pacijentkinja se javi u ranom stadijumu.

Ana je heroina i ona koja diže svest. Ne borimo se svi na isti način, individualan je način borbe. Borba protiv raka dojke je izvesna ukoliko se žena javila na vreme, tako da sve prođe lepo i da sve one budu naše heroine. Baš kao što je naša Ana ostavila bolest iza sebe. Savremena žena brine o svom zdravlju, odlazi na redovne preglede, radi samopreglede, te će samu bolest ukoliko je već tu, na vreme uočiti i kroz takvu priču proći sa minimumom invazivnih tretmana koji sleduju ukoliko je bolest u nekoj ozbiljnijoj fazi, istakla je dr Branka Radmanović, plastični hirurg.

Triple Jump Group

Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, do sada je donirala preko 100 hiljada evra u kampanji Lindex Pink. Kampanju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke. I ove godine, osmi put zaredom, u periodu od 3. do 16. oktobra, biće donirano deset posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.

U nastavku teksta možete pogledati celu emisiju.

Više informacija o Pink kampanji i na koji način se možete uključiti u nju saznajte na sajtu brenda Lindex, kao i na Facebook i Instagram profilima.

 

Izvor fotografija. Lindex

Učitati još
Zatvori