

Stvaranje brenda
Čuveni francuski brend Lacoste osnovali su davne 1933. godine teniser Rene Lacoste i preduzetnik Andre Gillier. Prva asocijacija na vizuelni identitet samog brenda jesu teniska i golferska estetika: tenis nam je jasan zašto a golf jer su njegova supruga i ćerka bile šampionke u ovom sportu. Rene je dizajnirao čuvenu polo majicu sa kragnom kako bi mogao u njoj da se takmiči jer su se do tada na teniskim turnirima nosile isključivo majice sa dugim rukavima u kojima je leti bilo vruće + su sputavale pokrete ruku. Sam proizvod po kojem je brend i najpoznatiji prošao je 12 prototipa pre finalne verzije i prodavao se samo u beloj boji. Sada se ovaj Lacoste bestseller može naći u čak 40 nijansi.
Rebranding kroz novu kreativnu direktorku
Brend Lacoste prodat je 2012. jednoj velikoj švajcarskoj grupaciji a od 2018. njegova kreativna direktorka je Louise Trotter. Ovaj brend je zadržao svoj vizuelni identitet a čuveni krokodil (prvobitno je bio aligator) i dalje je njihov globalno prepoznatljiv logo. Termin preppy clothes uz njihov logo i kragnu dobija novu dimenziju. Kostimograf nove sezone serije Gossip Girl je glavne glumce često oblačila u Lacoste a poslednjih par sezona garderoba dobija urbaniju i vizuelno moderniju formu dok su kragna i krokodil i dalje tu!
Kreativna direkcija
Poslednjih par sezona kreativni tim Lacoste-a vizuelno je probao razne pravce art direkcije za svoje kampanje i dosta su se prilagodjavali promeni estetike koja se dešava na globalnoj modnoj sceni. Neke kampanje imale su standardni clean izgled (pogotovo one sa teniserima) dok su neke išle u estetiku po kojoj je poznat čuveni fotograf Juergen Teller. Pobedu definitivno odnosi njihova poslednja kampanja sa kojom su komunicirali na social media platformama krajem aprila ove godine.

Collabs
Kretivna direkcija brenda dosta radi na kolaboracijama kako bi digla awareness da je ova modna kuća spremna za različite brend ambasadore i kako bi se približili mladjoj populaciji. Od najpoznatijih kolaboracija u poslednjih par godina tu je ona sa njujorškim street brendom Supreme koju obožava generacija Z. Takodje je jako popularna i Ricky Legal collab iza koje stoji popularni američki pevač Bruno Mars a koja nam donosi retro ‘80s vajb.

foto: Imaxtree; Profimedia; instagram.com