![LACOSTE: Sinonim za sintagmu preppy clothes](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2022/06/LACOSTE-ALTERNATIVNA-2.jpg)
![LACOSTE: Sinonim za sintagmu preppy clothes](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2022/06/LACOSTE-NOSECA-ORIGINAL-1.jpg)
Stvaranje brenda
Čuveni francuski brend Lacoste osnovali su davne 1933. godine teniser Rene Lacoste i preduzetnik Andre Gillier. Prva asocijacija na vizuelni identitet samog brenda jesu teniska i golferska estetika: tenis nam je jasan zašto a golf jer su njegova supruga i ćerka bile šampionke u ovom sportu. Rene je dizajnirao čuvenu polo majicu sa kragnom kako bi mogao u njoj da se takmiči jer su se do tada na teniskim turnirima nosile isključivo majice sa dugim rukavima u kojima je leti bilo vruće + su sputavale pokrete ruku. Sam proizvod po kojem je brend i najpoznatiji prošao je 12 prototipa pre finalne verzije i prodavao se samo u beloj boji. Sada se ovaj Lacoste bestseller može naći u čak 40 nijansi.
Rebranding kroz novu kreativnu direktorku
Brend Lacoste prodat je 2012. jednoj velikoj švajcarskoj grupaciji a od 2018. njegova kreativna direktorka je Louise Trotter. Ovaj brend je zadržao svoj vizuelni identitet a čuveni krokodil (prvobitno je bio aligator) i dalje je njihov globalno prepoznatljiv logo. Termin preppy clothes uz njihov logo i kragnu dobija novu dimenziju. Kostimograf nove sezone serije Gossip Girl je glavne glumce često oblačila u Lacoste a poslednjih par sezona garderoba dobija urbaniju i vizuelno moderniju formu dok su kragna i krokodil i dalje tu!
Kreativna direkcija
Poslednjih par sezona kreativni tim Lacoste-a vizuelno je probao razne pravce art direkcije za svoje kampanje i dosta su se prilagodjavali promeni estetike koja se dešava na globalnoj modnoj sceni. Neke kampanje imale su standardni clean izgled (pogotovo one sa teniserima) dok su neke išle u estetiku po kojoj je poznat čuveni fotograf Juergen Teller. Pobedu definitivno odnosi njihova poslednja kampanja sa kojom su komunicirali na social media platformama krajem aprila ove godine.
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2022/06/LACOSTE-LUDNICA-768x960.jpg)
Collabs
Kretivna direkcija brenda dosta radi na kolaboracijama kako bi digla awareness da je ova modna kuća spremna za različite brend ambasadore i kako bi se približili mladjoj populaciji. Od najpoznatijih kolaboracija u poslednjih par godina tu je ona sa njujorškim street brendom Supreme koju obožava generacija Z. Takodje je jako popularna i Ricky Legal collab iza koje stoji popularni američki pevač Bruno Mars a koja nam donosi retro ‘80s vajb.
![](https://www.journal.rs/wp-content/uploads/2022/06/lacoste-supreme-1-768x957.jpg)
foto: Imaxtree; Profimedia; instagram.com