EKSKLUZIVNO ZA JOURNAL: Prvi vam donosimo predivnu letnju kolekciju i kampanju Marije Tarlać snimljenu u Dalmaciji
EKSKLUZIVNO ZA JOURNAL: Prvi vam donosimo predivnu letnju kolekciju i kampanju Marije Tarlać snimljenu u Dalmaciji

EKSKLUZIVNO ZA JOURNAL: Prvi vam donosimo predivnu letnju kolekciju i kampanju Marije Tarlać snimljenu u Dalmaciji

Brend Marije Tarlać odavno je postao sinonim sofisticiranog i prefinjenog stila, a mi vam ovom prilikom prvi donosimo njenu novu letnju kolekciju i predvnu kampanju koja je slikana na magičnom mestu Skradin u Dalmaciji. Popričali smo sa Marijom o priči koja se krije iza ovih očaravajućih slika koja su prava inspiracija jednog vrelog letnjeg dana

JOURNAL 01: Reci nam nešto o novoj kolekciji? Kako se zove?

MT: Žena, sama po sebi je moja inspiracija od momenta kad sam počela da se bavim ovim poslom. Tu se ništa nije promenilo proteklih 10 godina. Mogu samo da istaknem da smo ovom kolekcijom više nego ikad stavili akcenat na žensku slobodu, snagu i smelost, s jedne strane, i njenu nežnost i ženstvenost, s druge. Baš takve, sa svim navedenim  karkteristikama je ono kako ja doživljavam moje žene. Tako da slobodno mogu reći da su žene sa kojima se družim, koje volim i koje me okružuju ujedno i glavni krivac za pravac u kome sam želela da stvorim ovu kolekciju.

Izbacujemo četiri kolekcije godišnje. Svaka prati po jedno godišnje doba, ali kako ni prethodne tako ni ova kolekcija nema ime. Razlog leži u tome je da jedino na čemu insistiram prilikom izradjivanja svakog komada jeste kvalitet samog materijala i preciznosti njegove izrade, kao i na tome da svaki od modela bude vanvremenski. S toga se nadam će žene koje budu kupovale modele iz ove kolekcije želeti da ih nose kako i na leto’22, tako i na leto’23 i ’33 godine (smeh)

 

JOURNAL 02. Koji model bi posebno izdvojila i gde ćeš ga ti lično nositi ovog leta?

MT: Na ovo pitanje mi je uvek najteže da dam odgovor. Ja sam modom počela da se bavim pre svega jer sebe nisam mogla da vidim u komadima koji su se tada servirali kao moda, ili bar kao trend. Stoga sam i počela namenskim da kreiram i stvaram modele koje sama želim da nosim i gde se sam odnos cene i kvaliteta uvek postavlja na prvo mesto. Tako da gde god da krenem ja sam u svojim stvarima… (smeh)

Možda bih iz nove kolekcije kao favorite izdvojila lanene haljine u čiji sam se print zaljubila na prvu i znala da želim od njih da napravim haljine nosive za svaku priliku ali sa odredjenom dozom “tiwist-a” koji im daje na atipičnosti kada su letnje haljine u pitanju, ali im ne oduzima eleganciju i lakoću nošenja i kombinovanja.

A opet moram da se odlučim i da naglasim duge haljine koje ističu ono najbolje na ženskom telu (još jedan od mojih “insistiranja”). Lično volim duboke šliceve, velike otvore na ledjima i asimetrične motive. To je nešto što je zajedničko modelima i što prati celu kolekciju.

JOURNAL 03. Novu kampanju je slikala fotografkinja Monika Pavlović u Dalmaciji. Reci nam nešto više o ovoj dugogodišnjoj saradnji i samom snimajućem danu?

MT: Monika je fotografkinja sa kojom saradjujemo već nekoliko godina. Slikala nam je prehodne dve kolekcije i takoreći je doživljavamo kao stalnog člana našeg tima. Smatram da je izuzetno talentovana, vredna, da ceni i prenosi dizajnersko-kreativno oko i viziju na fotografiju što mi je od velike važnosti kada slikam kolekciju. Ono što volim u modi, a samim tim i u fotografiji jesu krativnost i isticanje kvaliteta, tako da pored vizuelnog identiteta, insistiram da se na fotografijama prikaže i sam kvalitet materijala i izrade, jer je to za mene polazna tačka na koju se nadovezuje sve ostalo.

Što se tiče Dalmacija, ona je za mene posebna, deo je moje porodice. Tamo sam se udala, krstila dete. Zaljubljena sam u taj kamen, nebo i prostranstvo. Tako da je ona značajni deo mog emotivnog kapitala, koji sam ovog puta želela da prenesem na svoju kolekciju i brend.

Kolekciju smo slikali nekoliko dana, odnosno tri. Želeli smo maksimalno da iskoristimo sve što Skradin i njegova okolina imaju da ponude, što je mnogo. (smeh) Tako da smo se “šetali” sa lokacije na lokaciju čekajući taj golden hour i trudeći se da uhvatimo i donesemo bar deo nestvarne prirode u Beograd i region.

Sa timom ljudi sa kojima ja radim plus slikanje u ovakvom okruženju za mene je bilo veliko uživanje, ali i odgovornost. Ovim putem bih želela da se zahvalim gradu Skradinu i svim ljudima koji su nam pomogli u samoj logistici i potrazi za lokacijama, a bez kojih ova kampanja sigurno ne bi ovako izgledala. Hvala!

JOURNAL 04. Brend Marija Tarlać je postao sinonim lokalnog prefinjenog i sofisticiranog stila. Kakav je osećaj kada vidiš toliko divnih dama u tvom dizajnu koje zapravo formiraju Tarlać community?

MT: Znam da zvuči kao kliše (a na to se ježim) ali ja sam toliko ponosna na svaki komad koji je nastao i izašao iz naše radionice. Naše modele stvarno nose posebne žene. Taj community kako kažete je postao ovih godina nešto kao proširena porodica puna poverenja, lojalnosti i deljenja ljubavi ka modi, lepoti, sličnoj estetici i kvalitetu.

Mi smo tu da ih stvorimo i zaljubljeni smo u svaki komad od njih “since day one” (da ne kažem dok su još oni rolna materijala i skica na papiru), ali tek onog trenutka kada oni napuste radionicu i kada ih neka od naših žena ponese stvara se identitet i modeli dobiaju neku potpuno novu formu života .

JOURNAL 05. Podeli sa našim čitateljkama koja je tvoja fashion (life) mantra za ovo leto?

 MT: Kao i svakog leta: puno radosti, zabave, ravan stomak i dubok šlic na haljini (smeh)

 

Art direction: Marija Tarlać @tarlacmarija

Photo: Monika Pavlović @monikapavlovic

Model:  Jelena Janković

Art direction assistant: Vanja Brašanac @v.kao.vanja

Učitati još
Zatvori