Ekskluzivno za Journal: Donosimo vam novu fall | winter kampanju brenda People like us i priču koja stoji iza njega
Ekskluzivno za Journal: Donosimo vam novu fall | winter kampanju brenda People like us i priču koja stoji iza njega

Ekskluzivno za Journal: Donosimo vam novu fall | winter kampanju brenda People like us i priču koja stoji iza njega

Kao što već znate tamo gde je lokalni brend, autentičan dizajn, priča koju vredi ispričati, tamo je uvek i Journal ekipa. Zbog toga smo odlučili da u ovoj modnoj rubrici sednemo i porpičamo sa Sandrom Draganov, osnivačicom i idejnim tvorcem lokalnog modnog brenda People like us. Da zavirimo u svet ljudi i žena sličnih njoj kako bismo saznali u čemu leži inspiracija za stvaranje unikatnih komada i da saznamo ko su / i kakve / žene za koje stvara ovu posve nesvakidašnju i neobičnu modnu priču.

Kao i da vam ekskluzivno predstavimo i najavimo izlazak nove fall | winter kolekcije pod nazivom The Art of Living, koja će u prodaji biti dostupna od sutra. You will thank us latter.

 

P E O P L E  L I K E  U S.

Svesan, stamen i hrabar. Iskren i krhk, ali neopokolebiv. Ovim rečima opisali bismo loklani brend People like us, ali pre svega bi se ovim rečima najbolje mogle opisati žene koje ga nose. I zbog kojih on postoji. Zapravo da budemo u potpunosti tačni ovo su reči kojima People like us opisuje njegova osnivačica i kreativni tvorac Sandra Draganov, a mi samo potvrdno klimamo glavom i nadovezujemo se i drugačiji, autentičan, nežan, istrajan, beskompromisan.

Jedan od onih vanvremenskih i vanprostornih, koji ne podlažu trendu i trenutku. I koji svojim dizajnom, identitetom i estetikom priča svoju priču. Priču koja nastaje u art HUB-u brenda, a koja dalje svoj život nastavlja u garderoberima žena širom regiona – od Beograda do Jadrana. I nekoliko stotina hiljada kilometara dalje, u svim onim ženama koje su baš kao Sandra. Baš kao i mi sami.

People like us | The Art of living

// JOURNAL 0.1: Šta je inspiracija za pokretanje People like us i koja je tvoja inspiracija generalno?

SD: People like us nastao je iz želje i ljubavi da muze u nama žive u udobnosti i jednostavnosti. Sama platforma nastala je u junu 2017. godine kada je krenuo novi početak moje vizije. Sada, posle pet godina postojanja, vizija ostaje ista. Ali je nadograđena i potkrepljena ljudima, novom inspiracijom i novim pogledom na život. Pored vizije, misija brenda se takođe nastavlja, a to je da inspirišemo žene da kroz naše komade pronađu u sebi tu zlatnu nit i puste je da sija. Baš zato, svaki naš komad sadrži upravo tu zlatnu nit koja je tu poput amajlije. Na isti način je oko samog brenda i okupljen tim ljudi koji upravo to zlato neguje u sebi i time doprinose njegovom rastu i dubini.

People like us
People like us

// JOURNAL 0.2: Ime brenda je veoma neobično. Koja priča stoji iza njega i ko je tim ljudi koji čini People like us?

SD: Želela sam da okupim ljude poput nas. Nas koji stremimo putem ka Beskaraju, koji se ne libimo rizika zarad boljeg prepoznavanje sebe. Koji se ne stidimo da plačemo. Koji znamo da se radujemo. Koji čujemo dubinu muzike. Koji želimo da istražimo jednostavnost. Svi oni koji jesu, ili žele da prepoznaju to isto u sebi su ljudi kao mi, ljudi dobrodošli u našu komunu. People like us je zato prvobitno filozofija, a zatim i brend. 

Milica Pešterac je moja saradnica od samog pocetka, sa njom je osmišljavanje i  realizacija svakog projekta toliko inspirativna i jednostavno moguća. Pored nje tu je naša business mentorica Ana Djordjevic koja nam pomaže u rastu i procesu svakog dana. Kao i moj spiritiualni učitelj Aleksandar Djordjević s kojim kako ja rastem i razvijam se duhovno, tako i komadi dobijaju na vrednosti. A naš tim iz prozivodnje su žene koje svoj posao rade sa uživanjem, tako da je svaki naš komad uradjen do perfekcije. Radmila, Biljana i Željana su žene koje kroje People like us magiju.

// JOURNAL 0.3 Od momenta kada ste stupili na scenu kao jedan od pionira street mode 2017. godine mnogo se toga promenilo? Kako danas vidiš lokalnu modnu scenu?

Ni te 2017. godine, prilikom nastanka brenda, nisam se vodila trendovima, tržištem i aktuelnostima. Sada još manje pratim sve, upravo iz razloga i želje da se vodim samo istinom kojom želim da osvojimo ljude koji je prepoznaju.

Autentičnost je kvalitet koji cenim u svakom čoveku, i smatram da svaki kreator to mora preneti i na brend, gde će prvo proći kroz proces upoznavanja sebe do koske. Potom se skinuti i ponovo obući i tek tada izaći i dati Zemlji ono zbog čega je tu, na najčistiji i naiskreniji način. Zato People like us komadi ne prate modu. Niti stilove. Oni pričaju priču i nose njenu težinu. To je ono na čemu vredno radimo svih ovih godina.

People like us
People like us

// JOURNAL 0.4 Ko su žene kojima je namenjen People like us? Da možeš da izabereš jednu ženu da bude zaštitno lice brenda koja bi bila?

SD: Svesne, stamene i hrabre. Iskrene, krhke ali i nepokolebive. Žene sa vizijom, žene otvorene za nove korake i vidike, žene koje vole, žele i priznaju. Baš zato ona nije u jednini. Baš zato su sve takve žene zaštitno lice People like us brenda. Žene koje žele da zađu u sebe i pokažu svoje lice.

People like us

// JOURNAL 0.5 Na čemu se baziraju People like us modeli? Ako je moguće izdvojiti jedan koji bi bio tvoj all time fav model?

Iza svakog People like us komada prvo nastaje priča. Duboka priča koja je tu da nauči, inspiriše, i usmeri svakog od nas. Pre svakog od njih naučena je nova lekcija, otvoren je novi vidik ili započeto novo poglavlje. Svaki od njih vođen je kreacijom života koja je uz našu malu pomoć iskreirala komad koji treba da ponese svaka nežna žena iliti naša Gentlewoman kojoj je on i namenjen. Naravno, baziraju se na odabiru kvalitetnih materijala, ali i onome što je zapravo ključ – ljubavi koju deli svaki član u nizu njegove kreacije, kao i zlatnom detalju koji je naš zaštitni znak.

Komad koji bih izdvojila i nazvala vanvremenskim je komad i forma iz koje je nastao svaki naredni, a to je zlatni kimono. Nastao od najkvalitetnije svile posebne teksture, sa ručno posutim zlatom na leđima, kao i formom najveće slobode. Komad uz koji se stiče utisak da Boginja hoda Zemljom.

People like us
People like us

// JOURNAL 0.6 Nedavno ste otvorili i svoj HUB koji je jedno od zanimljivijih fashion loves art koncepta, a od letos je vaše komada moguće kupiti i u Hrvatskoj. Reci nam nešto više o novom koraku.

SD: HUB je naše posebno mesto rada i okupljanja. Mesto kojim odiše najtoplije gostoprimstvo, najdivnija energija, i najzanimljiviji ljudi. Izložbeni prostor naših i komada naših sestrinskih brendova, kao što su Bleyzer i Kiara de.zen. Mesto otvoreno za nove ideje, poslovne i životne savete, promociju različitih umetničkih dela, kvalitetnog štiva, muzike, hrane i pića. Iskustvo koje treba doživeti i kojem se treba pridružiti svake srede od 12 do 20h.

People like us
People like us

Uz to, pored HUB-a, kao i naših concept store-ova u Beogradu i New Yorku, People like us komadi od ovog leta imaju i svoje drugo prirodno stanište, a to je hrvatsko primorje – Rovinj i Šibenik. Kako drugačije, nego pored mora. Tamo gde pored urbanih predela, jednako pripadaju svojom slobodom, stilom i inspiracijom. Ali i tamo gde nas je srce navelo, kao i ona istina sa samog početka.

// JOURNAL 0.7 Gde People like us lepše živi – u Beogradu ili na Jadranu?

SD: Ključ svih izvanrednih pojava u životu je pronalazak balansa.. Čini mi se da se Beograd i Jadran nekako savršeno nadopunjuju. / smeh /

// JOURNAL 0.8 Nova fall | winter kolekcija izlazi sutra? Reci nam nešto o njoj?

SD: Novi komadi će sutra ugledati svetlost dana i ja jedva čekam da na taj način People like us predstavi svoju novu viziju. Projekat The art of living slavi ženu koja je spojila tradicionalno i moderno, duhovno i materijalno, prave vrednosti i uspeh, istinu i život. Žena koja slavi svaki novi dan nas je inspirisala da to isto učinimo u formi dizajna. Kroz taj dizajn mi smo njoj posvetili čitavo poglavlje u našem stavralaštvu u nadi da ćemo inspirisati druge da učine ono što je ona – da posmatraju život kao umteničko delo koje same stvaraju.

People like us | The art of living
People like us | The art of living
People like us | The art of living

Crna boja simbolizuje snagu i jačinu. U kombinaciji sa najkvalitetnijim materijalima kao što su kašmir, vuna i svila nju vidimo kao refleksiju hedonizma. Kimonom kao inspiracijom za zimske jakne ostali smo verni kimonu koji je za nas iz sezonu u sezonu polazna tačka kada su u pitanju dizajn, kvaliet i forma. Tako su ove jeseni naše jakne zadržale obeležja kimona, prilagođena novoj formi. Dugu kimono jaknu smo ukrasili zlatnim ornamentima na okovratniku, našim simbolom svetlosti. Iako su novi komadi u potpunosti obojeni tamnim tonovima, zlatnim detaljima akcentujemo sve ono što je vredno, a nosimo sa sobom kao deo nas samih.

Oblici mediterana, miris hladnoće u vazduhu i crno kao dubina, jačina i inspiracija. Ako spojimo korene, tradiciju, evoluciju i inovaciju dobijamo modernu interpretaciju klasičnih komada. Upravo to su bile ideje u stvaranju komada koji slave umetnost življenja.

People like us | The art of living
People like us | The art of living
People like us | The art of living

// JOURNAL 0.9 Što se tiče kampanje The Art of living koja je bila Jelenina | VIS À VIS | i tvoja zamisao prilikom njenog stvaranja? Kako je protekla saradnja i snimajući dan?

SD: Zamisao je bila predstaviti ženu koja je autentična, svoja, puna ljubavi i razumevanja, ranjiva i jaka u svojoj ranjivosti. Ženu koja svaki komad naše kolekcije ukrasi na sebi stvojstven način – karakterom. Jaka kao stena, čulna kao talasPeople like us muza.

 

People like us | The art of living

Sam način rada u njenom predstavljanju obuhvatao je dosta koraka, ali kada radite sa ljudima koji dele vaše vrednosti, imate dobitnu kombinaciju. Promene lokacija, vremena i outfita prelaze u jednu dobru razmenu energije, dok profesionalnost svih učesnika u nizu ne dozvoljava odstupanje ni od ijedne zamisli sa samog početka.

People like us | The art of living
People like us | The art of living
Naše malo zajedničko proputovanje započeto je veče ranije, uz čašu istarske Malvazije za dobrodošlicu. Potom je nastavljeno narednog jutra već od 7h kada je započet radni dan uz promenu dve primorske lokacije i završeno uz mediteranske zalogaje i čašu istog onog vina, kao i pratećih muzičkih taktova. Profesionalnost na snimanju, skladnost u uživanju i divljenju realizovanom projektu – bolje nismo mogle zamisliti.
People like us | The art of living
People like us | The art of living
People like us | The art of living
People like us | The art of living
People like us | The art of living

// Tim projekta: The Art of living //

Sandra Draganov | People like us

Milica Pesterac | People like us

Jelena Milovanovic | VIS À VIS

Jelena Mitic | foto

Lana Kriijic | model

Sladjana Radio | model

Natalija Tomljanovic | model

| Special thanks to Marko Samanic & Djorjde Saveljic |

Učitati još
Zatvori