Domaći brend Pure lansira novu Built To Last kolekciju, a mi smo je prvi videli
Domaći brend Pure lansira novu Built To Last kolekciju, a mi smo je prvi videli

Domaći brend Pure lansira novu Built To Last
kolekciju, a mi smo je prvi videli

Održivost, održivost, održivost. Ukoliko još niste shvatili, kupovina domaćih proizvoda i brendova spada u održiv način razmišljanja i delanja. Stoga, priča o lokalnim dizajnerima predstavlja važan vid komunikacije između domaće proizvodnje i njenih konzumenata. Osim što ćemo kupovinom komada odeće u produkciji malog lokalnog brenda redukovati hiperprodukciju garderobe, naš stil će takođe doživeti upgrade. Vojvođanski brend Pure dizajnerke Dušanke Kulić spoj je upravo svega ovoga. Nova kolekcija Built To Last jasno naglašava postojanost kao jednu od glavnih karakteristika kako življenja, tako i postojanost odevnih komada.

Kampanja za ''Built to last'' kolekciju

JOURNAL 01. Ispričaj nam priču koja stoji iza domaćeg Pure brenda.

DK: Toliko sam dugo čekala da me neko pita ovo pitanje. Imam oćecaj da sam u 2018. godini samo maštala o tome da cu nekome moći da ispričam svoju priču. Pure je nastao sa ciljem da održi second hand kulturu i da pomogne ljudima da izgledaju savršeno obučeni za malo novca. Ipak, ljubav prema odeći i modi morala je da preraste u nešto više od toga. Godinu dana kasnije, to je bio presudan period kako za mene, tako i za moj brend. U to vreme sam radila u kazinu i tokom smene mi je pala na pamet ideja da na basic majice stavim print sa nekim teksotm na ćirilici. Pre tri godine još uvek nije toliko bio popularan print sa tekstom na ćirilici. Uložila sam sve što sam imala. Nije bilo lako izboriti se za ono što je Pure danas. Bila sam na ivici da odustanem, ali evo nas sada sa novom kolekcijom. Na kraju dana, bitno je da vi prvi verujete u sebe i svoje ideje.

Kampanja za ''Built to last'' kolekciju

JOURNAL 02. Kako bi opisala svoj brend?

DK: Prvo bih rekla da Pure nije samo brend. Napravila sam jedan community koji nema za cilj  samo prodaju, već postoji da pomogne mladima da postanu svesni sebe. Tu sam da ih motivišem da razviju svoj biznis i da budu bolji, kako kroz odeću, tako i iznutra. Želim da dodam da su pratioci na Pure Instagram profilu najbolji na svetu. Često radim Q&A na Instagram pričama i kroz taj dijalog razvili smo odnos pun razumevanja i neograničene podrške. Rekla bih da je Pure ono što je potrebno svim generacijama i sigurna sam da svaka osoba na svetu može da se pronađe barem u jednoj rečenici sa moje majice. Pure je za sve nas koji smo broke with expensive taste. Pure je motivacija.

Kampanja za ''Built to last'' kolekciju
Kampanja za ''Built to last'' kolekciju

JOURNAL 03. Koliki uticaj je izvršio Pure brend kada je u pitanju svest o održivosti i delanje tvojih kupaca u skladu sa tim?

DK: Sam brend mislim da nije izvršio neki veliki uticaj kada je u pitanju podizanje svesti o održivosti. Iako to jeste bio cilj i sada kada se zapitam to zaista treba da se promeni. Ovom temom sam se mnogo više bavila dok se Pure brand zasnivao samo na second hand garderobi. Upravo si me motivisala da se posvetim Pure and Richy profilu. Tamo sam zapravo prebacila jedan deo second hand odeće, kao i reworked komade koji se ne nalaze na Pure profilu. Tako da, kroz šest meseci me pitaj opet!

Kampanja za ''Built to last'' kolekciju
Kampanja za ''Built to last'' kolekciju

JOURNAL 04. U kojoj meri se nova kolekcija razlikuje od prethodnih, a šta je ostalo isto?


DK: Kolekcija se naziva Built To Last i predstavlja lični najveći uspeh do sada. Donela mi je mnogo suza, smeha, patnje, pa ponovo radosti. Sve u isto vreme. Graditi sebe znači motivisati i ljude koji vas okružuju ili u mom slučaju i podržavaju Pure brend, da rade na sebi. To je jedini način da trajemo. Sve se razlikuje, girl! Kolekcija je ovoga puta posvećena devojkama. Želim da u svakoj ponaosob probudim inner boss b**ch, koja će poželeti da preuzme ceo svet. Htela sam da napravim nešto u čemu ćemo se mi devojke osećati powerfull, a u isto vreme comfy – gde god da krenemo. Da li sam u tome uspela, vi ćete da mi kažete!

Kampanja za ''Built to last'' kolekciju
Kampanja za ''Built to last'' kolekciju

Kolekcija će biti dostupna od  srede, 27. jula.

Učitati još
Zatvori