

Kako izgleda look za MET Galu na koji je potrošeno 330 sati rada? Imamo 6 ekskluzivnih fotografija
Za belgijsku pop senzaciju Angèle, priprema za ovogodišnju MET Galu bila je pravi beauty ritual u saradnji sa njenim dugogodišnjim partnerom, kućom CHANEL. U šest ekskluzivnih fotografija koje je CHANEL podelio sa nama, zavirili smo u intimni trenutak nastanka jednog od najsuptilnijih i najelegantnijih lookova večeri.
Angèle, koja od 2020. godine ponosno nosi titulu CHANEL ambasadorke, još jednom je pokazala zašto je njihova omiljena muza. Gabrielle Chanel je bila izuzetno inspirativna žena. Biti deo ove kuće dok istovremeno razvijam svoju muzičku karijeru je čista čarolija, rekla je nedavno pevačica, čije lice danas krasi kampanju za novi miris CHANCE Eau Splendide.

MET GALA • Koje CHANEL proizvode su koristili?
Look za MET Galu započet je sa luksuznom negom kože. Sublimage La Crème Suprême i Le Sérum pripremili su kožu za dugotrajni mejkap. Ten je ujednačen uz Les Beiges Healthy Glow Foundation u nijansi BD21, a prirodni sjaj postignut je kombinacijom Healthy Glow Bronzing Cream i rumenila Water-Fresh Blush u nijansi Light Pink. Dašak glamura dodat je uz Baume Essentiel Glow Stick na jagodicama i slepoočnicama.
Naglasak je bio na očima. Suptilna definicija uz Les 4 Ombres paletu u nijansi Tissé Essentiel i dramatičan završetak uz Le Volume de CHANEL maskaru. Obrve su oblikovane precizno, uz Stylo Sourcils olovku u nijansi Blond Doré.



Look zaokružen novim CHANCE Eau Splendide parfemom
Usne su bile nežno naglašene nijansom Rouge Coco Flash u tonu Easy i dodatno definisane olovkom Le Crayon Lèvres u boji Beige Naturel. Celokupni look zaokružen je mirisnom notom, novim CHANCE Eau Splendide parfemom, najnovijim dodatkom Chance liniji.
Angèle, koja je karijeru započela objavljujući muzičke snimke na Instagramu, danas spaja muziku, modu i lični stav u neodoljiv spoj. Baš kao i ovaj MET Gala look: sofisticiran, nežan, pomalo razigran i potpuno svoj.
Kako nam kažu iz Chanela, za kompletni look potrošeno je 330 sati rada.

Foto: Promo