Beogradski brend KOSTIM otkriva nam kako se kupaći nosi od jutra do mraka u svojoj novoj kampanji
Beogradski brend KOSTIM otkriva nam kako se kupaći nosi od jutra do mraka u svojoj novoj kampanji

Beogradski brend KOSTIM otkriva nam kako se kupaći nosi od jutra do mraka u svojoj novoj kampanji

Ako ste se ikada pitali da li kupaći kostim može da se nosi od jutra do mraka, odgovor nam svojom novom kampanjom daju dve Jelene koje su osnovale beogradski održivi modni brend. Specijalno za Journal one nam otkrivaju priču iza njihove Kostim vizije

Kako su dve Jelene došle na ideju da naprave brend Kostim?

KOSTIM smo mi. Brend koji odslikava ono što volimo da nosimo, kako volimo da mirišemo, kako volimo da izgledamo i da se osećamo na plaži ili u gradu kada u njega stigne naše omiljeno godišnje doba. Dve Jelene su kume i dugogodišnje drugarice, a ideja za KOSTIM je nastala iz ljubavi prema eco i slow modi i iz želje da napravimo novi poslovni korak u karijeri koja je ovog puta izvan korporativnog sveta kome obe pripadamo. Ovo je zajednička ideja za jednu novu priču, u čijem smo svakom deliću uživale, sa željom da u njemu uživaju i svi oni koji nose naš brend. KOSTIM jeste jedan poseban odevni predmet, detalj koji obeleži celu jednu sezonu, ono po čemu kasnije zapamtimo neke lepe letnje i morske uspomene i događaje. Učeći od sjajnih domaćih brendova koji su u ovom poslu već dugi niz godina, a opet prateći sopstvenu estetiku, napravile smo unikatni dizajn od potpuno obnovljivog materijala koji prvi put s nama ulazi na tržište.

Vaš zaštitni znak je sustainable materijal kupaćih kostima. Recite nam nešto više o procesu proizvodnje?

KOSTIM je napravljen od 100% recikliranog i održivog materijala italijanskog brenda ECONYL. Kompanija AQUAFIL se bavi čišćenjem mora i okeana, gde najveći deo otpada čine ribarske mreže, što vrlo loše utiče na život čitavog morskog sveta. Prerađujući taj otpad, prave konac od kog se pravi materijal za kupaće kostime širom sveta. KOSTIM je prvi domaći održivi brend kupaćih, proizvodnju čini pet sjajnih ljude jedne beogradske šivare, a iza dizajna stoji Damsel i naše ideje. Proizvodnja je serijska, ne šijemo po narudžbini kako bi naši kupci kroz dan-dva nakon porudžbine mogli da nose svoj komad, ali su količine male da bismo se uklopile u slow fashion trend kome obe pripadamo, želeći da devojke koje nas nose takođe šire ideju o sporoj modi i kupovini tog jednog komada, a ne bezbroj krpica.

Zaštitni znak vaših modela je asimetrija koja savršeno izgleda. Da li je ona po vama i praktična za plivanje?

Asimetrija jeste naš zaštitni znak, ali pre svega volimo udobnost i duge dane na plaži i brodu. S tim u vezi, KOSTIM je iskrojen tako da je u njemu veoma prijatno plivati, materijal je taj koji omogućava da se on ne pomera i lepo stoji na telu, kao i to da se brzo suši, što nam je svima važno.

KOSTIM devojka je svaka devojka koja voli dobar dizajn, minimalizam, jednobojne zemljane tonove i duge sunčane dane. Neko ko će taj komad nositi na jedrenje ili plažu, ili se osmeliti da ga obuče za neku žurku i uklopi uz dobar nakit, sako i cipele. Modele smo pravili tako da prate različite figure tela i da se sve devojke u njima dobro osećaju, što je najvažnija stvar.

Cegeri su sastavni deo vašeg brenda koji se dobija uz kupaće kostime. Koju poruku oni nose ove godine?

Cegeri, koji su takođe sašiveni u Beogradu, od 100% recikliranog pamuka, naš su poklon devojkama uz svaku kupovinu. Oni ove godine nose poruku kampanje i priču koju smo želele da ispričamo, a to je da je KOSTIM, taj jedan komad koji će te ovog leta pratiti od jutarnjeg kupanja, do žurki, večera pored reke ili mora ili pak vraćanja kući u zoru.

Koji je Kostim model vaš lični favorit?

Iako je to možda kliše, ali svaki model nam je omiljen na svoj način. Boje su nešto gde svaka ima svoj favorit, u odnosu na to što nosimo kada je reč i o drugim komadima odeće. Ali svaki naš model definitivno predstavlja nas. Odabir kostima zavisi više od prilike, da li je dan za brod u gradu kada nosimo jednodelne modele ili za sunčanje kada nosimo plići donji deo s trakicama ili top.

Konkurencija brendova koji izrađuju kupaće kostima je veća nego ikada. Koji je vaš stav na ovu temu?

Konkurencija postoji i mi volimo da nosimo njihove brendove. Svaka konkurencija je zdrava jer je ona ta koja te vuče da postaneš bolji, da napraviš unikatniji dizajn, lepše pakovanje, bolju izradu.

Novu kampanju vam je slikala fotografkinja poznata kao Lolizam. Recite nam nešto više o samom danu snimanja?

Dani snimanja su najlepši dani. Dve godine radimo sa Lolizam, i ceo proces od prvih sastanaka, smišljanja ideja, mood boarda, koncepcije snimanja su nešto u čemu uživamo. Slikanje i za ovu i za prošlogodišnju sezonu odvijalo se na brodu koji je plovio beogradskim rekama, gde su se u toku dana smenjivali kiša i sunce, a naše raspoloženje i dobra energija bili su tu od početka do poslednje promene. Lolizam je veliki profesionalac i obe volimo to kako ona vidi naš brend kroz svoj objektiv.

Dve Jelene su kume i dugogodišnje drugarice, a ideja za KOSTIM je nastala iz ljubavi prema eco i slow modi i iz želje da napravimo novi poslovni korak u karijeri koja je ovog puta izvan korporativnog sveta kome obe pripadamo. KOSTIM je napravljen od 100% recikliranog i održivog materijala italijanskog brenda ECONYL. Kompanija AQUAFIL se bavi čišćenjem mora i okeana, gde najveći deo otpada čine ribarske mreže, što vrlo loše utiče na život čitavog morskog sveta. Prerađujući taj otpad, prave konac od kog se pravi materijal za kupaće kostime širom sveta.

 

Često ste na beogradskim rekama. Da li ste ikada videli vaš model na Savi ili Dunavu, u noćnom izlasku?

Jesmo, i bile smo veoma radosne i uzbuđene, jer smo mi mali brend koji postoji tek godinu dana i svaka devojka koja kupi naš kostim nam je važna i volimo s njom da podelimo i utiske, slike, sugestiju, naravno, pohvalu.

I za kraj, kako, gde i u kojem Kostim modelu sebe zamišljate ovog leta?

Može kao… jedan KOSTIM će ovog leta istraživati Sardiniju i Sredozemno more jedrilicom, drugi će se pak spustiti do Crne Gore i odatle u Hrvatsku, sa idejom da se sretnu negde, ako ne na moru, onda svakako na nekom beogradskom matineu, uklopljen uz visoke štikle, pantalone i sako ili patike i kratak šorts.

A mi kažemo – i mi smo definitivno KOSTIM devojke!

 

FOTO: Lolizam

STAJLING: Ana Ostojić

ŠMINKA: Jelena Đukić

MODELI: Anja Laković @ Demons Model Management

 

Učitati još
Zatvori