Barbie Ferreira kreirala svoju verziju čuvenih Levi’s 501 farmerica
Barbie Ferreira kreirala svoju verziju čuvenih Levi’s 501 farmerica

Barbie Ferreira kreirala svoju verziju
čuvenih Levi’s 501 farmerica

Barbie Ferreira, donedavno zvezda serije Euphoria, sarađivala je sa brendom Levi’s na novoj kolekciji, kreirajući svoju idealnu verziju čuvenog modela farmerica, Levi’s 501.

Barbie Ferreira kreirala je apdejtovanu verziju standardnog modela 501 Originals, dodajući im elemente sopstvenog vizuelnog identiteta. Pored njenog logoa Demon Bunny, tu su i ostali simboli koji asociraju na tehno scenu 2000-ih. Dostupne u klasičnoj plavoj i tamnozelenoj boji, ovesu farmarice preoblikovane u statement komad zahvaljujući kreativnom doprinosu Barbie. Ova verzija bila je dostupna isključivo u Sjedinjenim Američkim Državama, a veliki broj primeraka je rasprodat neposredno po objavljivanju novog dizajna.

Ovo je druga po redu kampanja između brenda Levi’s i američke glumice, sa kojom su prethodno sarađivali 2019. godine. Opšte uzevši, Levi’s je, čini se, pretežno usmeren na targetiranje mlađe generacije, tzv. Gen Z  pa su tako zaštitna lica njihovih kampanja upravo mlade zvezde čija je popularnost posebno izražena među mlađom populacijom. Tako je u jednom od prethodno zapaženih editorijala nosilja čuvenog modela džinsa bila Emma Chamberlain.

Inače, Barbie Ferreira u narednoj sezoni proslavljene HBO serije Euphoria neće biti deo postavke. Glumica je odlučila da napusti snimanje nakon dve sezone. Razlozi za njen odlazak nisu poznati, a s obzirom da je došao donekle neočekivano, nije sigurno ni u kom pravcu će se radnja odvijati bez njenog lika.

Fotografije preuzete sa: @levis / levi.com

Učitati još
Zatvori