

Prelazni period između dva godišnja doba – proleća i leta – je sve bliže. Stoga su naredne nedelje pravo vreme za modni reset i čišćenje garderobera. No, taj proces je svima dobro poznat. Štaviše, razvrstavajući odevne komade koje u ormanu imamo nekoliko sezona, te slagajući one koje smo nedavno kupili, dolazimo do zaključka da postoji barem jedna razlika između njih. I ne, nije reč o očiglednoj tranziciji u našem poimanju mode, kao i komadima koje biramo i favorizujemo. Naprotiv, razlika je pre svega uočljiva u bojama, te čistoći i svežini veša. Međutim, da li je zaista potrebno da prilikom svakog čišćenja garderobera uočavamo razlike u izgledu odeće?
Odgovor je – ne. A razlog za to je – konačno – jednostavan.
S obzirom na to da sve više ljudi bira veće količine veša i kraće cikluse pranja na nižim temperaturama, deterdženti moraju biti još efikasniji kako bi obezbedili rezultate u koje korisnici imaju potpuno poverenje. Shodno tome, Procter & Gamble brend Ariel predstavio je inovacije koje donose izuzetnu snagu ćišćenja. I to za sve tri forme – PODs®, tečni deterdžent za veš i Ariel praškasti deterdžent.
No, zbog čega je uvođenje inovacija bilo nužno?
Prema Ipsos Globalnom indeksu poverenja potrošača (2024), dva od tri domaćinstva prijavljuju probleme sa čistoćom i/ili svežinom svog veša. Dodatno, 63 odsto se suočava sa problemima uklanjanja mrlja, 52 odsto primećuje da odeća s vremenom ostaje bez sjaja, dok 47 odsto prijavljuje probleme sa svežinom, uključujući i prisustvo neprijatnih mirisa.
U Evropi, 90 odsto veš mašina ima kapacitet veći od 6 kg.
Veće mašine znače da su veći tereti postali norma. Samim tim, pojedinci čekaju duže pre nego što isprazne korpu za veš, a upravo to ostavlja mrljama više vremena da se učvrste i otežava njihovo uklanjanje pri prvom pranju. Stoga je brend Ariel unapredio svoju prepoznatljivu snagu čišćenja, a tri tipa proizvoda postaju najefikasniji kada je u pitanju održavanje omiljenih modnih komada. I to tokom svih godišnjih doba.
Tako, za ljubitelje kapsula, nova formula sadrži poboljšanu TurboBoost tehnologiju za razgradnju masnoća.
Ona efikasno uklanja i najtvrdokornije mrlje, uz osigiranu blistavu belinu i očuvanje intenzivnih boja. Takođe, ono što je bitno naglasiti jeste pravilo da – za najbolje rezultate – u bubanj prvo ide kapsula, pa tek onda veš.
Takođe, unapređeni tečni deterdžent za veš sada sadrži Cleaning-Booster polimere i tehnologiju za suspendovanje prljavštine.
Zajedno, oni ukljanjaju mrlje u samom korenu i sprečavaju da se prljavština zalepi za odeću tokom samog pranja.
S druge strane, nova Brightboost enzimska formula pomaže u očuvanju sjaja kod belog i šarenog veša. Uz to, deterdžent dolazi i s novim, eksluzivnim parfemima koji pružaju dugotrajan miris čistoće i svežine.
Za sve one koji preferiraju Ariel prašak, najnovija formula sadrži više dvostrukih anti-soil suspenzionih polimera nego ranije.
Upravo to omogućava efikasnije pranje, kao i belinu – čak i pri hladnim i kratkim ciklusima. Dakle, uz nove formule Ariel deterdženata, svakodnevno pranje postaje jednostavnije, efikasnije i svežije. Odnosno, baš onakvo kako savremeni život zahteva.
Upravo zato, prilikom narednog modnog reseta i čišćenja garderobera nećete postaviti sebi pitanje koje se tiče izbledelih boja ili svežine veša – a koje je do sada bilo neizostavna misao na svakih nekoliko meseci. Jer – naposletku – ništa ne miriše tako čisto kao kad je oprano Arielom.

Foto: Ariel, Instagram (@ariel_srbija, @hadassahnaomii, @christinekristi, @krystynaoczkowska)