Pronašli smo najefikasnije proizvode za održavanje vaših omiljenih modnih komada
Pronašli smo najefikasnije proizvode za održavanje vaših omiljenih modnih komada

Pronašli smo najefikasnije proizvode za održavanje vaših omiljenih modnih komada

Prelazni period između dva godišnja doba – proleća i leta – je sve bliže. Stoga su naredne nedelje pravo vreme za modni resetčišćenje garderobera. No, taj proces je svima dobro poznat. Štaviše, razvrstavajući odevne komade koje u ormanu imamo nekoliko sezona, te slagajući one koje smo nedavno kupili, dolazimo do zaključka da postoji barem jedna razlika između njih. I ne, nije reč o očiglednoj tranziciji u našem poimanju mode, kao i komadima koje biramo i favorizujemo. Naprotiv, razlika je pre svega uočljiva u bojama, te čistoći i svežini veša. Međutim, da li je zaista potrebno da prilikom svakog čišćenja garderobera uočavamo razlike u izgledu odeće? 

Odgovor je – ne. A razlog za to je – konačno – jednostavan.

S obzirom na to da sve više ljudi bira veće količine veša i kraće cikluse pranja na nižim temperaturama, deterdženti moraju biti još efikasniji kako bi obezbedili rezultate u koje korisnici imaju potpuno poverenje. Shodno tome, Procter & Gamble brend Ariel predstavio je inovacije koje donose izuzetnu snagu ćišćenja. I to za sve tri forme – PODs®, tečni deterdžent za veš i Ariel praškasti deterdžent.

No, zbog čega je uvođenje inovacija bilo nužno?

Prema Ipsos Globalnom indeksu poverenja potrošača (2024), dva od tri domaćinstva prijavljuju probleme sa čistoćom i/ili svežinom svog veša. Dodatno, 63 odsto se suočava sa problemima uklanjanja mrlja, 52 odsto primećuje da odeća s vremenom ostaje bez sjaja, dok 47 odsto prijavljuje probleme sa svežinom, uključujući i prisustvo neprijatnih mirisa.

U Evropi, 90 odsto veš mašina ima kapacitet veći od 6 kg.

Veće mašine znače da su veći tereti postali norma. Samim tim, pojedinci čekaju duže pre nego što isprazne korpu za veš, a upravo to ostavlja mrljama više vremena da se učvrste i otežava njihovo uklanjanje pri prvom pranju. Stoga je brend Ariel unapredio svoju prepoznatljivu snagu čišćenja, a tri tipa proizvoda postaju najefikasniji kada je u pitanju održavanje omiljenih modnih komada. I to tokom svih godišnjih doba.

Tako, za ljubitelje kapsula, nova formula sadrži poboljšanu TurboBoost tehnologiju za razgradnju masnoća.

Ona efikasno uklanja i najtvrdokornije mrlje, uz osigiranu blistavu belinu i očuvanje intenzivnih boja. Takođe, ono što je bitno naglasiti jeste pravilo da – za najbolje rezultate – u bubanj prvo ide kapsula, pa tek onda veš.

Takođe, unapređeni tečni deterdžent za veš sada sadrži Cleaning-Booster polimere i tehnologiju za suspendovanje prljavštine.

Zajedno, oni ukljanjaju mrlje u samom korenu i sprečavaju da se prljavština zalepi za odeću tokom samog pranja.

S druge strane, nova Brightboost enzimska formula pomaže u očuvanju sjaja kod belog i šarenog veša. Uz to, deterdžent dolazi i s novim, eksluzivnim parfemima koji pružaju dugotrajan miris čistoće i svežine.

Za sve one koji preferiraju Ariel prašak, najnovija formula sadrži više dvostrukih anti-soil suspenzionih polimera nego ranije.

Upravo to omogućava efikasnije pranje, kao i belinu – čak i pri hladnim i kratkim ciklusima. Dakle, uz nove formule Ariel deterdženata, svakodnevno pranje postaje jednostavnije, efikasnije i svežije. Odnosno, baš onakvo kako savremeni život zahteva.

Upravo zato, prilikom narednog modnog reseta i čišćenja garderobera nećete postaviti sebi pitanje koje se tiče izbledelih boja ili svežine veša – a koje je do sada bilo neizostavna misao na svakih nekoliko meseci. Jer – naposletku – ništa ne miriše tako čisto kao kad je oprano Arielom.

Ariel uvodi inovacije u svoje kapsule, tečni i praškasti deterdžent
/ foto: Maja Nikolić
Učitati još
Zatvori