Novi izgled Yettel Shopping platforme za ponude i popuste
Novi izgled Yettel Shopping platforme za ponude i popuste

Novi izgled Yettel Shopping
platforme za ponude i popuste

Yettel Shopping platforma namenjena je svima onima koji žele da na jednostavan način dođu do što atraktivnije ponude i popusta. Platforma od sada može da se pohvali novim imenom, izgledom i funkcionalnostima. Pristupom platformi korisnici mogu da ostvare bilo koji od specijalnih popusta koje nude 400 različitih partnera iz oblasti mode, tehnike, sporta i rekreacije, hrane i pića i drugih kategorija. Kuponi za popust od sada mogu da se čuvaju i dele sa porodicom i prijateljima, a tu je i mogućnost odabira omiljenih kategorija.

„Naša preporuka korisnicima je da posete Yettel Shopping pre svake kupovine. Nakon godinu dana, platformu već koristi skoro pola miliona korisnika, a svoje proizvode i usluge nudi oko 400 partnera. Cilj nam je da do kraja godine proširimo taj broj i time ponudimo još veći izbor za povoljniju kupovinu“, izjavila je Marija Stojanović, Head of Digital Platforms u Yettelu.

Marija Stojanović, Head of Digital Platforms u Yettelu

Benefiti Yettel Shopping platforme

Korišćenje Yettel Shopping platforme je jednostavno. Možete pristupiti platformi preko pretraživača na shopping.yettel.rs, ili preko Yettel aplikacije, koja je dostupna svima, ne samo korisnicima Yettel mreže. Platforma omogućava da korisnici brzo i lako pronađu proizvode ili usluge za koje su zainteresovani, preuzmu kupon i ostvare neki od personalizovanih popusta koje platforma nudi. Pristupom automatski dobijaju najbolje ponude, kao i uvid u ponude koje uskoro ističu. U planu je uvođenje opcije komentarisanja, što Yettel Shopping izdvaja kao idealno mesto za ljubitelje onlajn kupovine.

Jedan od partnera koji se sa našao na platformi je Wolt, koji je prisutan u Srbiji od aprila 2019. godine. Tokom godina poslovanja, Wolt se od brze isporuke restoranske hrane okrenuo konceptu “tržnog centra u džepu”. Tako se na aplikaciji sada osim najboljih restorana u Srbiji mogu pronaći i brojne prodavnice, apoteke, cvećare, knjižare i drugi.

Mi već godinama unazad imamo uspešnu saradnju sa kompanijom Yettel kako kroz Yettel Petak tako i kroz prisustvo na Yettel Shopping platformi. Ono što nas je posebno spojilo jeste težnja da svojim korisnicima pružimo najbolje moguće iskustvo onlajn kupovine, ali i brižan pristup kompanije Yettel prema svojim korisnicima i pružanje dodatne vrednosti mimo osnovne usluge, rekla je Sandra Luković, Marketing menadžerka kompanije Wolt.

Foto: Ivan Zupanc, promo Yettel

Učitati još
Zatvori