

Od juče je Instagram feed preplavljen neuobičajenim reel formatom. Video u dimenziji koju do sada nismo viđali izazvao je pometnju. Mnogi se pitaju da li je u pitanju bag ili novi trend koji su odmah ispratile velike kompanije i Instagram kreatori. Bilo kako bilo, publika reaguje, a ako i vi želite da budete deo ovog talasa – donosimo vam detaljan vodič kako da napravite svoj reel u novom formatu.
How-to: Novi Instagram Reel Format
STEP 1
Izaberite video koji želite da editujete iz svoje galerije. Zatim otvorite aplikaciju Canva (dostupna je i na telefonu i na kompjuteru). Kliknite na Create design, zatim na opciju Custom size i unesite dimenzije 5010 x 1080.
STEP 2
U Canvi aploudujte izabrani video i zumirajte deo koji želite da bude u fokusu. Kada ste zadovoljni izgledom, sačuvajte ga u svoju galeriju.
STEP 3
Otvorite aplikaciju CapCut, ubacite video koji ste napravili u Canvi i podesite aspect ratio na 9:16. Sačuvajte video i isecite ga tako da crni okvir ne bude u kadru.
STEP 4
Vaš novi video je spreman! Objavite ga na Instagramu kao reel i pridružite se trendu koji je već privukao pažnju brendova i kreatora širom mreže.
Tip: Iako još nije potvrđeno da li se radi o testiranju novog Instagram formata ili samo glitch-u, činjenica je da ovakvi eksperimenti često postanu viralni. Zato, ako želite da se istaknete u moru sadržaja, ovo je pravi trenutak da to i isprobate.
Foto: @Fenty Beauty , @Instagram