

Londonski san postao stvarnost za najboljeg barmena regiona: Održano finale takmičenja Schweppes Mixology Session
Osam finalista, izabranih među skoro 100 prijavljenih kandidata iz Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije, okupilo se u Beogradu na završnici prestižnog bartending takmičenja – Schweppes Mixology Session 2025. Nakon višemesečnih priprema, pobednica Andrijana Pjevović osvojila je glavnu nagradu. Istu čini sedmodnevni put u London i ekskluzivno učešće na London Cocktail Week-u, jednom od najznačajnijih svetskih događaja posvećenih miksologiji.

Schweppes Mixology Session 2025
Za Andrijanu Pjevović London Cocktail Week neće biti samo uzbudljivo putovanje. Već i jedinstvena prilika da bude deo svetske elite ove industrije, upozna najnovije trendove i učestvuje na brojnim radionicama i edukacijama.
Uz to, svih osam finalista putuju i u Atinu. I to na Athens Bar Show – jedan od najvećih evropskih sajmova umetnosti miksologije. Na istom će imati priliku da dodatno razvijaju svoje veštine. I da razmenjuju iskustva sa vodećim profesionalcima iz sveta bartending-a.

Schweppes Mixology je mnogo više od takmičenja. To je kreativna platforma koja okuplja hrabre, talentovane i autentične pojedince iz celog regiona. Ove godine slavili smo ne samo veštinu miksologije, već i inovaciju, duh zajedništva i trenutke koji pomeraju granice – baš kao i naš novi ukus Schweppes Purple, inspirisan onima koji se ne boje da budu drugačiji. – Aleksandra Todorović, Marketing menadžer u Coca-Cola kompaniji
Finale je proteklo u atmosferi dinamičnih nastupa. Ali i originalnih recepata i autentičnih priča. Poseban ton večeri dao je i spektakularan vizuelni trenutak, kada je čitav prostor iz prepoznatljive Schweppes žute transformisan u raskošne nijanse ljubičaste. I to u čast lansiranja novog Purple Schweppes ukusa, sa notama crne ribizle i tropskog voća. Ovaj gala momenat dodatno je pojačao utisak da je pred publikom događaj svetskog formata.
Ovogodišnje izdanje Schweppes Mixology takmičenja bilo je šesto po redu. A ova sada već dugogodišnja tradicija započeta je 2018. godine s ciljem da osnaži i unapredi bartending scenu u Srbiji i regionu. Kroz ovu platformu, brend ne samo da otkriva i podržava izuzetne pojedince, već i aktivno učestvuje u oblikovanju profesionalne zajednice bartendera. Jer i kada se takmičenje završi, ono što ostaje jesu iskustvo, samopouzdanje, nova prijateljstva – i motivacija da se uvek ide korak dalje.

Foto: Produkcija 46