

Postoje dva tipa ljude – oni kojima je pranje veša uobičajen proces, i oni kojima je to opsesija. Čuveni laundry room iz američkih filmova koji poseduje mašine za pranje i sušenje kao i odvojen prostor za sortiranje veša i peglanje pretvaraju ovu svakodnevnu obavezu u svojevrsni užitak.
Biranje mirisa omekšivača, pranje i slaganje čiste odeće određenom tipu ljudi predstavlja relaksaciju i uživanje. I ne, ne romantizujemo ovaj svakodnevni kućni posao, već od njega pravimo aktivnost u kojoj uživamo.
U okviru Zara Home asortimana pronašli smo par proizvoda koji će ovaj proces učiniti još lepšim – u nastavku ih delimo sa vama.
Laundry day
Pisali smo o fenomenu Zara Home asortimana, marketinga i načina poslovanja. Njihova estetika privlači kupce, a izgled radnji i pozicioniranje proizvoda zasenili su mnoge konkurente koji duže postoje na tržišu.
Kada je održavanje veša u pitanju, tu su tečni deterdženti i sprejevi za pripremu za peglanje, sa njihovim prepoznatljivim mirisima. Jedan od najpopularnijih mirisa za kuću, White Jasmine, dobio je svoju verziju i u vidi deterdženta za pranje veša. Ukoliko ne volite upotrebu klasičnih omekšivača, a volite mirišljav veš, tu je sprej koji koristimo neposredno pred peglanje. Aroma White Powdery pruža nam miris čistog veša, dok je u ponudi i White Jasmine opcija. Ova tečnost ujedno i olakšava samo peglanje.
Dodatni asortiman
Zara Home marketing zasniva se na prodavanju jednog proizvoda, i predlogu još minimum 10 koji sjajno idu uz njega. Tako na sajtu, u okviru vešernica odeljka, pored omekšivača i sprejeva tu je i gomila aksesoara za odlaganje i sušenje veša. Asortiman sadrži pletene korpe i štipaljke u neutralnim tonovima, ali i veoma estetičnu dasku za peglanje od drveta i metala. Tu je drveni vertikalni stalak za sušenje veša, ali i bočice u koje možete da prespete klasičan i tečni deteržent. I moramo da priznamo – opet smo upali u zamku Zara Home marketinga jer – treba nam sve. I treba nam sad.

Foto: Zara Home, Instagram / @lindyegalloway