

Bili smo na ekskluzivnoj večeri Marble brenda u Budimpešti gde je hranu pripremao čuveni francuski šef Jean-Pierre Vigato
Eksluzivna večera u Budimpešti bila je debi brenda Marble The Finest of Angus, iz srca Transilvanije. Događaj u restoranu Solid okupio je publiku sastavljenu od predstavnika medija i istaknutih ličnosti iz gastronomskog sveta. To je bila idealna prilika upoznavanje sa sa ponudom brenda Marble, kroz specijalitete koje je pripremio francuski šef Jean-Pierre Vigato čiji rad je nagrađen sa dve Michelin zvezdice.


Tokom večere, uživali smo u elegantnom iskustvu degustacije koje je oživelo jedinstvenu teksturu i bogat ukus Marble Angus stejkova. Šef Vigato je predstavio dva svoja prepoznatljiva recepta. U njima je majstorski spojio kompleksnost francuske visoke kuhinje sa karakterom transilvanijske govedine. Kao prvo jelo poslužena je angus govedina feuille à feuille sa svežim spanaćem, kavijarom i mrvicom senfa. Dok je zvezda večeri bio specijalitet koji je obuhvatio kuvane goveđe obraze, file, pire krompir i sos sa tartufima.
Eksluzivna večera u Budimpešti postakla je šefa Jean-Pierra da inspiraciju potraži u neukrotivoj lepoti planina Đerđa.


Ukorenjen u netaknutoj prirodi Transilvanije, Marble uzgaja Angus goveda u skladu s prirodom. Sa posebnim naglaskom na odgovornu ishranu i dobrobit životinja. Sa sopstvenim pogonom za preradu, brend primenjuje koncept „od farme do stola“, garantujući održivost i kvalitet u svakoj fazi proizvodnje.
Marble poštuje tradiciju, održivu poljoprivredu i umetnost gastronomije. Brend svoju posebnost crpi iz izuzetne biodiverziteta transilvanijskih pašnjaka. Na kojima obilje divljeg bilja doprinosi jedinstvenom ukusu mesa. Misija brenda Marble je da ovo izvanredno iskustvo Angus govedine učini dostupnim široj publici, bez kompromisa kada je reč o autentičnosti i kvalitetu.



U skladu sa premijum karakterom brenda, vizuelni identitet Marble-a u zlatnim i crnim tonovima, zajedno sa upečatljivim pakovanjem, odražava eleganciju i prefinjenost sadržaja.