Bili smo na eventu na kome smo spavali u custom made opremi za spavanje – i rado bismo ponovili 
Bili smo na eventu na kome smo spavali u custom made opremi za spavanje – i rado bismo ponovili 

Bili smo na eventu na kome smo spavali u custom made opremi za spavanje – i rado bismo ponovili 

Prošle nedelje nam je stigao upitnik o navikama spavanja koji je sprovela kompanija JYSK u okviru JYSK škole spavanja. Kroz upitnik sprovela nas je Jelena Nikolić, store manager u JYSKu u Čačku. Pitanja poput: Koliko ste zadovoljni kvalitetom vašeg spavanja? Patite li od glavobolja ili nesanice? Koliko često se budite tokom noći? Koristite li krevet za jednu osobu ili spavate sa partnerom? Koliko je star vaš dušek? navela su nas da shvatimo da zapravo malo toga znamo o našim navikama spavanja.

Prema statistikama, jednu trećinu života provedemo spavajući. Loše navike spavanja i nedostatak sna ne izaziva samo osećaj umora, već dovodi i do zdravstvenih problema. U prilog tome ide i nedavno sprovedeno istraživanje koje je pokazalo da čak 60 odsto građana Srbije loše spava. Sledstveno tome, nismo mogli a da se ne zapitamo: Kako je moguće da toliko vremena posvećujemo odabiru kozmetike, garderobe, pa čak i bele tehnike, a malo ili nimalo vremena odabiru opreme za spavanje?

Odgovor na ovo pitanje delimično leži u nedostatku edukacije na ovu temu. Ali i stručnog osoblja u prodavnicama opreme za spavanje koje bi vas sprovelo kroz upitnik kako biste došli do najoptimalnijeg odabira opreme za spavanje koje odgovara vama i vašim potrebama i navikama. Mi smo imali jedinstvenu priliku da prisustvujemo intimnom događaju koji je organizovala kompanija JYSK. Tokom ovog eventa smo: #1 imali power nap, #2 saznali da u svim JYSK prodavnicama postoji stručno osoblje koje je na usluzi prilikom pravilnog odabira opreme za spavanje i #3 testirali opremu za spavanje koje prema savetima stručnjaka iz JYSKa najviše odgovara nama i našim navikama spavanja.

Take a nap u toku radnog vremena, može!

Dakle, kako bi podigao svest o važnosti higijene i kvaliteta spavanja, ali i dao odgovor na pitanje – kako bolje spavati, danski lanac JYSK organizovao je JYSK školu spavanja i na trenutak uspavao medije. Na ovom interaktivnom događaju, predstavnici medija imali su priliku da isprobaju proizvode za spavanje personalizovane njihovim potrebama i navikama spavanja, kao i da razgovaraju sa stučnjakinjom za spavanje.

Kao lider u kategoriji proizvoda za spavanje, kompanija JYSK već duže vreme svojim kupcima omogućava kompletno savetovanje i pomoć pri odabiru adekvatnih proizvoda za dobar san, pa im je tako u svakoj JYSK prodavnici na raspolaganju stručnjak za spavanje koji će na osnovu preferencija kupca preporučiti idealne proizvode za kvalitetan san.

Zvjezdana Sirk Novak, Communications manager za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, predstavila je detalje programa Sleep academy, naglašavajući fokus kompanije na edukaciju zaposlenih kako bi postali stručnjaci za spavanje, čime se osigurava najviši nivo kvaliteta savetovanja kupaca.

„Kao kompanija godinama kontinuirano radimo na podsticanju razgovora o važnosti sna i činjenici da na kvalitet sna utiču ne samo naše životne navike, već i pravilan odabir i održavanje samih proizvoda. Zato smo ponosni na naše stručnjake za spavanje koji su posvećeni kontinuiranoj edukaciji, kako bi kupcima obezbedili kvalitetno savetovanje i najbolje iskustvo kupovine. Ovim događajem nastavljamo da pokazujemo svoju predanost pružanju kvalitetnih rešenja za spavanje, a kupci mogu u svim JYSK prodavnicama da dobiju upravo takve besplatne preporuke za savršenu kombinaciju proizvoda za spavanje“, istakla je Zvjezdana Novak.

Jelena Nikolić, Zvjezdana Novak, Branislava Antović

Jedna od polaznica programa Sleep academy je i Jelena Nikolić, store manager u JYSKu u Čačku koja je navela da su nakon programa JYSK prodavci u potpunosti edukovani da svojim kupcima pruže besplatne savete kada je reč o kupovini i održavanju opreme za spavanje.

„Osim što proizvodi moraju da budu kvalitetni, izuzetno važan faktor je i adekvatno savetovanje, kako bi odabrani proizvodi odgovarali svakom pojedincu i njegovim navikama spavanja, potrebama i fizionomiji. Upravo putem savetovanja želimo da osvestimo naše kupce na važnost dobrog sna, ali i da im pomognemo da do njega dođu “, dodala je Jelena Nikolić.

Na samom događaju kao predstavnici medija dobili smo priliku da se upustimo u personalizovano iskustvo spavanja. Svaki novinar je dočekan sa savršeno prilagođenim dušekom, jastukom i jorganom. To je naglasilo važnost individualnog savetovanja pri izboru opreme za spavanje. U zatamnjenoj prostoriji, uz umirujuću muziku i ambijent spavaće sobe, iskusili smo idealne uslove za power nap. I uvideli kako i 15 minuta sna na pravilno odabranom krevetu može značajno unaprediti osećaj odmora i osveženosti.

Više saveta o proizvodima za spavanje, kao i preporuke za njihovo održavanje možete pronaći na JYSK škola spavanja.

Foto: Instagram jysk.rs, Unsplash Kristian Angelo

Učitati još
Zatvori