Rosie Huntington – Whiteley x Gisou: Kada kosa postane modni aksesoar
Rosie Huntington – Whiteley x Gisou: Kada kosa postane modni aksesoar

Rosie Huntington – Whiteley x Gisou: Kada
kosa postane modni aksesoar

Britanka Rosie Huntington – Whiteley nije samo supermodel i žena poznatog glumca, ona je takozvani blueprint negovane, moderne žene u svakom pogledu. Ona već godinama gradi karijeru koja je simbioza minimalizma i jake feminine energije, a upravo taj balans prepoznaje i Gisou – holandski brend iza kojeg stoji influenserka Negin Mirsalehi.

Njih dve, sada u paketu, svojom prepoznatljivom zdravom i gustom kosom, ali i nepretencioznim pristupom lepoti, prezentuju Gisou filozofiju na globalnom planu. Poruka je jasna – negovana kosa nije samo stvar klasične rutine, već pravi modni aksesoar.

Honey drip energy

Gisou je od starta izgradio kultni following zahvaljujući svom signature sastojku – medu. Dok marketing brenda godinama unazad igra na natural + luxury vajb, Rosie svojim dolaskom unosi tu hladnu londonsku sofisticiranost i tačnu  Instagram – perfect estetiku. Rezultat? Proizvod za negu koji izgleda podjednako dobro kako na polici, tako i na kosi.

Ova saradnja prevazilazi energiju klasične promotivne kampanje – ona je priča o tome kako brend i zaštitno lice mogu postati produžetak jedno drugog. Rosie unosi dozu lične autentičnosti, dok Gisou potvrđuje svoj cult-favorite status među beauty entuzijastima.

Britanska manekenka je godinama uspešno gradila svoj beauty brend Rose INC (čije je deonice kasnije prodala), kao i svoju lifestyle platformu, pa njeno lice u ovoj saradnji daje izvesni legitimitet. Ovo nije samo još jedan plaćeni deal u nizu, već sinergija dve estetike.

Rosie Huntington Whiteley x Gisou

Ovo partnerstvo ne cilja isključivo mainstream publiku – već se direktno obraća trendseterima, editorijalnim insajderima i svima onima koji znaju da svaki dobar look počinje – od kose. U svetu u kojem se trendovi smenjuju ova saradnja gradi timeless poruku – onu u kojoj kosa postaje glavni modni aksesoar. Na ovaj način ulazimo u sasvim novu storytelling eru, gde zaštitno lice postaje produžetak jednog brenda, a ne jednokratni ugovor od 6 cifara. That’s what we call a perfect marketing match. 

Foto. Instagram / @gisou / @rosiehw

Učitati još
Zatvori