Prada najavila liniju makeup i skincare proizvoda
Prada najavila liniju makeup i skincare proizvoda

Prada najavila liniju makeup i
skincare proizvoda

Prada Beauty odeljak uveliko je zauzeo zavidnu poziciju kada je u pitanju svet parfema. Prada Paradox je kako svojim dobro osmišljenim dizajnom bočice, tako i zavodljivim mirisom zaludeo gotovo čitavu industriju. Međutim, Raf Simons i Miuccia su odlučili da „ponovo promisle“. Jedan od vodećih svetskih brendova i svojevrsni lider modne industrije, italijanski luksuzni brend Prada, odlučio je da se pridruži kolegama iz Dior-a i Chanel-a i konačno lansira davno zaboravljenu liniju makeup i skincare proizvoda. But… what’s the catch?

Šta zapravo „ponovo promišljaju“ iz Prade?

Najavni materijal je prilično forsirao mantru „rethink beauty“ tokom kampanje. Naime, iz modne kuće objasnili su da će linija makeup proizvoda biti potpuno inkluzivna. Ali, ne tako kako ste pomislili. Proizvodi će jednostavno biti unisex.

Brown is the new red

Još jedna fraza koja se provlači kroz kampanju jeste da je „braon nova crvena“. Razbijanje arhetipova jedan je od vodećih ciljeva nove Prada Beauty ere. Logičkim sledom, modna kuća proširila je ugovor sa L’Oreal grupacijom i u svoju ponudu uvrstila ruževe, senke, pudere, kao i proizvode za negu kože. Cenovni rang kretaće se između 45 i 360 evra.

Kako nam je već odavno poznato da Miuccia nije fan glittera, ni makeup linija neće uključivati bilo kakvu vrstu šljokica.

Lansiranje je najavljeno za 1. avgust.

Foto: Instagram, Prada

Učitati još
Zatvori