Poznati brend niche parfema Byredo ima novog vlasnika
Poznati brend niche parfema Byredo ima novog vlasnika

Poznati brend niche parfema Byredo
ima novog vlasnika

Pre nekoliko dana potvrđena je vest o kojoj se šuškalo već neko vreme – Byredo je prodao većinski deo svoj kompanije Puigu. Navodno se radi se o kupovini vrednoj milijardu evra. Iako se prvobitno pričalo da će je kupiti francuski L’Oreal, to se ipak nije dogodilo i novi većinski vlasnik sada je španski Puig.

Priča o Byredo niche parfemima

Ako niste još čuli, Byredo je švedski brend prepoznatljivih niche parfema koji postoji od 2006. godine. Njegov kreator Ben Gorham, rođen u Švedskoj, vrlo je posebna ličnost. Majka mu je bila Indijka, a otac Kanađanin zbog čega je odrastao u Torontu, kasnije New York-u i Stockholm-u. Iako je studirao umetnost, posvetio se kreiranju parfema koji su uvek bili inspirisani njegovim egzotičnim putovanjima.

Glavna inspiracija bila mu je putovanje u Indiju, gde ga je očarao miris začina i tamjana. Upravo je te orijentalne mirise povezao sa nordijskim minimalizmom držeći se izreke „Manje je ponekad više”. Od 2006. godine do danas Byredo je postao lifestyle, a ne samo brend jer danas u svom beauty asortimanu, osim parfema, nudi i make-up, kućne mirise pa i proizvode za negu tela. Kreator se oprobao i u modnim stvarima i dodacima pa u svojoj ponudi ima čak i kožnu galanteriju, naočare i cipele.

Bez obzira na celu ponudu, Byredo je najprepoznatljiviji po svojim parfemima koji su jedni od najpoznatijih u svetu, a detaljnije o svakom pojedinom možete pročitati ovde.

Kako će španski Puig nastaviti da razvija Byredo?

Sa druge strane, Puig, kao jedan od lidera u području modnih i beauty brendova, postoji više od 100 godina i smešten je u Barceloni. Pod ovom španskom matičnom firmom, u većinskom vlasništvu nalaze se jedni od najvećih luksuznih brendova kao što su Nina Ricci, Paco Rabanne, Carolina Herrera i mnogi drugi.

S obzirom na to da je poslednjih nekoliko godina u velikom rastu, za Byredo je ovo bio možda i najbolji trenutak prodaje. Ono što jedino treba videti je kako će Puig nastaviti da razvija poznati niche brend. Sudeći po njihovoj izjavi, kako će i dalje podržavati i jačati Byredov razvoj, čini se da straha nema.

Foto: Instagram, Byredo, Unsplash

Učitati još
Zatvori