Omiljeni japanski brend Tatcha prvi put je izbacio liniju proizvoda za negu tela
Omiljeni japanski brend Tatcha prvi put je izbacio liniju proizvoda za negu tela

Omiljeni japanski brend Tatcha prvi put je
izbacio liniju proizvoda za negu tela

Tatcha, popularni japanski brend ima novu liniju proizvoda. Radi se o prvim njihovim proizvodima za negu tela. Oni dolaze nakon velikog uspeha Tatcha skincare proizvoda, za čije jedinstvene formule su osvojili i nekoliko nagrada.

Osim toga, Tatcha je i omiljeni brend mnogih poznatih osoba poput Selene Gomez, Kim Kardashian i Meghan Markle. Uz toliku popularnost nije ni čudo što su proširili asortiman i bacili se u proizvodnju proizvoda za negu tela. Inače, ta nova linija nosi ime ‘Forest Awakening Collection’.

 

Tatcha ‘Forest Awakening’ kolekcija

Kolekcija se sastoji od tri proizvoda – Hinoki mleka za telo, Hinoki kupke i Hinoki ulja za telo. Ako se pitate šta je Hinoki, niste jedini. Radi se o japanskom stablu koje tokom cele godine proizvodi veliku količinu eteričnih ulja. Doktor koji je proučavao to stablo, a s kojim je Tatcha razvijala ovu liniju kaže kako je njegovo istraživanje pokazalo da upravo ulja Hinoki stabla imaju najviše dobrobiti za telo i um.

Ova tri proizvoda najbolje je koristiti zajedno, najprije kupku, zatim mleko za telo i na kraju ulje. Inače, kupka je pomalo neobične strukture, ona je više piling koji se peni. Najbolje od svega, ona sadrži celulozu i prirodni je piling, odnosno ne sadrži mikrokuglice koje sadrže drugi pilinzi. Svi proizvodi imaju nežan zemljani miris.

‘Forest bathing’ tradicija

Iz Tatche kažu i kako ovo nije isključivo nega tela. Ova tri proizvoda sadrže mešavine ulja koje korišćenje ove linije pretvaraju u wellness iskustvo. Nežan miris umiruje, a uz to je rezultat meka i hidratizirana koža. Cena kompleta je 99 dolara.

Ova kompletna kolekcija zasniva se na japanskoj tradiciji ‘forest bathinga’. Izraz se pojavio osamdesetih, a praksa je razvijena kako bi se ljudi, često izmoreni od posla, ponovno povezali s prirodom. Ova ekoterapija brzo je zaživela. Istraživanja su pokazala da ljudima prija da budu ‘uronjeni’ u prirodu. Ne morate biti fanatik za druženje u prirodi i kampiranje, dovoljno je da samo šetate prirodom. Taj smirujući osećaj i dobro delovanje na organizam Tatcha je želela da prenese u proizvode za negu tela.

FOTO: Instagram (@tatcha)

Tekst preuzet sa Journal.hr

Učitati još
Zatvori