Da li je ovo naš novi omiljeni suvi šampon na tržištu?
Da li je ovo naš novi omiljeni suvi šampon na tržištu?

Da li je ovo naš novi omiljeni suvi
šampon na tržištu?

Ako pratite Journal od samog početka onda znate da na ovoj platformi voršipujemo dve stvari – dobar proizvod, koji ujedno prati podjednako dobar marketing. Celebrity frizerka Jen Atkin godinama radi u beauty industriji, a zadužena je za neke od najviralnijih frizura koje su nosile Kendall Jenner i Hailey Bieber. Pre par godina osnovala je sopstveni biznis, u vidu beauty brenda OUAI. Baziran uglavnom na proizvode za kosu, ali i sa proširenim asortimanom nege tela, ovaj brend se vrlo dobro pozicionirao na tržištu uprkos jakoj konkurenciji.

Jen Atkin je svoj brend gradila polako ali sigurno, osluškujući potrebe potrošača koje (do sada) nisu bile zadovoljene. Nedavno nam je, uz vrhunski odrađen marketing, prezentovala novu, poboljšanu formulu suvog šampona (u dve mirisne opcije).

Da li je OUAI suvi šampon naš novi omiljeni beauty proizvod na tržištu?

Jen Atkin i njen tim vrlo vredno rade na istraživanju tržišta, a OUAI brend raširio se, pored Amerike, i na sve ostale kontinente. Veliki uspeh, ali i velika odgovornost da brend ostane relevantan, naterali su ovu vrednu preduzetnicu da ne prestaje iznova da nas iznenađuje dobrim proizvodima i marketinškim kampanjama.

Poslednja aktivacija posvećena je suvom šamponu, koji ovoga puta dolazi u dve prepoznatljive mirisne opcije – Melrose Place i Cape Town. Zaštitno lice oficijalne kampanje su nekadašnji Victoria’s Secret modeli – Romee Strijd i Georgia Fowler, a pored tog (glavnog) marketing sadržaja tu je i – propratni.

Kroz interesantnu Dry cleaners tematiku brend uspeva da ostane relevantan na društvenim mrežama i okupira pažnju svoje ciljne grupe. Tu su, naravno, i tematski PR paketi, poslati influenserima koji jedva čekaju ovakav vid contenta na svojim mrežama.

Benefiti OUAI suvog šampona

Ovaj proizvod osvežiće izgled vaše kose u svega par sekundi nakon nanošenja. Osvežava krajeve, dodaje volumen u korenu i ostavlja vašu kosu čistom i mekanom na dodir. Naravno, sve to uz atraktivne mirisne note i bez ostavljanja belog traga pri samom temenu. Ako ste ranije koristili proizvode ovog brenda imali ste prilike da se uverite u njihov kvalitet i baš zato verujemo da su ovi suvi šamponi vredni kupovine. Mi ćemo ih, zasigurno, isprobati.

Foto. Instagram / @theouai

Učitati još
Zatvori