Nara Smith je marketinški fenomen današnjice. Njen partner, sa kojim ima troje dece, je poznati američki model Lucky B Smith. Njihova ljubavna priča počela je 2020. godine i zajedno su izgradili jedinstveni brending po kojem su danas poznati.
Nara na svojim socijalnim kanalima često postavlja snimke iz kuhinje, kako za određene specijalitete deli svoje recepte. Ona je proslavila frazu „from scratch„, pa ju je tako i marketing time modne kuće Marc Jacobs angažovao da napravi njihovu popularnu tote torbu. Snimak je postao viralan a Nara ponosno ušla u eru modnog influensa. Nakon toga stigla je i jedna beauty saradnja, i to sa korejskim brendom Laneige. Ovog puta ona ne pravi ništa iz temelja, za promenu.
Laneige sleeping maska
Sleeping maska za usne korejskog brenda Laneige je, kao Nara Smith, vrsta medijskog fenomena. Uprkos ceni od četrdesetak dolara ova maska ne prestaje da bude globalni bestseller proizvod. Prodaje se u par standardnih ukusa dok brend povremeno izbacuje i limitirane serije. Nara Smith dobila je zadatak da ispromoviše seriju mini pakovanja koja će biti dostupna određeni vremenski period. Na ovaj način, u limitiranom broju mini pakovanja, možemo kupiti čak pet ukusa odjednom i koristiti ih naizmenično. Ovo je takođe idealan poklon za nekoga kome Laneige sleeping maska predstavlja holy grail svakodnevne beauty rutine.
Sydney Sweeney kao godišnji ambasador brenda
Australijska glumica je zaštitno lice brenda Laneige i sa njima je potpisala jednogodišnji ugovor. Ona trenutno promoviše njihovu Bounce & Firm sleeping masku za predeo oko očiju, koju je uvrstila u svoju svakodnevu rutinu. Tekstura ovog proizvoda je vrlo lagana te je za kratko vreme oduševila izbirljive skincare fanatike. Isti proizvod postoji i u formi maske za lice, samo je tekstura malo drugačija. Ova dva proizvoda takođe su dospela na bestseller listu a korejski brend nastavlja da dominira u segmentu overnight nege lica.
Foto: Instagram / @naraaziza @laneige_us