Estetika je oduvek bila ogledalo vremena u kojem živimo. Nekada su se predmeti osmišljavali sa idejom trajnosti. Način izrade je bio takav da su proizvodi oblikovani sa fokusom na detaljima. Zahvaljujući kreatorima na društvenim platformama imamo priliku da vidimo kako su nekadašnja pakovanja za beauty proizvode osmišljena da pored svoje funkcionalnosti evociraju i osećaj luksuza. U eri kada je fokus na masovnoj proizvodnji upotreba ovako jedinstvenih pakovanja je izašla iz prakse. Ali beauty fanatici žele da vide lepotu u svakom kutku svog postojanja. Nedavno smo pisali o Guerlainovoj Rouge G liniji karmina koji su zaludeli beauty zajednicu zbog svog autentičnog pakovanja. Na tržištu je sada dostupna linija karmina Rouge Experience koju je lansirala Lisa Eldridge, a njihovo pakovanje će možda zaseniti i Guerlain.
Ko je osoba koja stoji iza ovog brenda?
Lisa Eldridge je makeup umetnica iz Londona koja je izgradila svoju karijeru šminkajući poznate ličnosti, ali i kroz saradnju sa najvećim beauty brendovina. Osim što je CEO u svojoj istoimenoj kompaniji, trenutno se nalazi i na poziciji Globalnog kreativnog direktora u Lancomu. Inspirisana svojom vintage kolekcijom šminke, uvidela je da pakovanja koja su napravljena pre 100 godina i dalje odišu izvesnom dozom futurizma zbog svoje promišljenosti. Nakon što je 2017. godine kupila kutijicu za karmin koju je posedovala Audrey Hepburn na Christie’s aukciji, Lisa je otpočela svoj put vraćanja lepote u svakodnevnicu.
Zašto je linija karmina koju je lansirala Lisa Eldridge revolucionarna?
Ovo nije samo još jedno lepo pakovanje. Lisa je ambalažu razvijala punih pet godina sa idejom da dobije autentično luksuzni proizvod koji može i da se reciklira. S obzirom na to da je održivost sve važniji segment u poslovanju kompanija, ovo je dobar početni korak u tom smeru. Ono što izdvaja ovaj proizvod od ostalih je potpuno aluminijumsko pakovanje dopune i odsustvo plastike. Karmini dolaze u zlatnoj kutijici koja podseća na karmine koje su posedovale naše bake, a istovremeno je i jako savremena. Najbolja od svega je to što case kupujete jednom i onda samo menjate dopune koje se recikliraju. Formula je kremaste strukture i ima blurring završnicu. Karmin je dostupan u osam nijansi na njenom sajtu. Lisa je ovim proizvodom definitivno zadala domaći zadatak ostalim kompanijama koje žele da se kreću ka sve većoj održivosti.
Foto: lisaeldridge / Instagram / @lisaeldridgemakeup /