

Lemontini – novi balzam za usne koji miriše na leto
Ako postoji balzam za usne koji se ponaša kao skincare, miriše kao koktel i dolazi sa atraktivnim, letnjim aksesoarima, onda je to – Lemontini. Rhode, brend koji je osnovala Hailey Bieber, najavio je novi ukus svog kultnog Peptide Lip Treatment balzama – i to sa osvežavajućim ukusom limuna. Pored novog ukusa, tu je i unapređena formula, na kojoj su, kako kaže Hailey, radili skoro dve godine.
Zamišljen kao letnji aperitiv za usne, Lemontini miriše na limun i mentu. Formulisan je istim signature sastojcima kao i prethodne verzije, a to su: peptidi, shea puter i ulje babassu palme. Ono što mnoge zanima jeste i to da li uz novi ukus dolazi i nova futrola za telefon, a odgovor je – DA. Jarka nijansa žute zameniće neutralne butter yellow tonove, a Hailey je odmah krenula u vrlo agresivan social media marketing.
Lemon meets martini
Hailey nastavlja da promoviše clean girl estetiku, ali ovog puta sa dozom karaktera. Za sve ljubitelje Rhode balzama, Lemontini je letnji highlight koji se ne preskače. U trenutku kada beauty scena traži autentičnost i jednostavnost, kao i funkcionalni luksuz, Rhode uspeva da ostane dosledan svom DNK – čist, efektan i – estetski besprekorno upakovan. Hailey i njen tim ponovo su spojili negu i viziju, ovaj put sa twistom koji miriše na jug Italije i podseća nas da – leto živi na usnama.
Lemontini je aroma koja donosi notu citrusnog akorda, balansiranog sa suptilnim slatkastim podtonovima. Svež osećaj na usnama, uz mini dozu šljokica koje se presijavaju. Yummy.
Nova aroma u prodaji od polovine jula
Lemontini će biti dostupan za naručivanje od 14. jula, a ovo izdanje biće i proboj unapređene formule koja je konzistentnija, bez zrnaste teksture. Mesec dana kasnije u prodaji će se naći i svi postojeći Rhode balzami, u ovoj, sada već unapređenoj formuli. Hailey i njen tim osluškuju potrošače i rade na poboljšanju svih svojih formula, a to je zapravo pravi način da se vodi jedan Gen Z brend.
Foto. Instagram / @rhode / @haileybieber