Kiehl’s je ove jeseni stigao u BEO Shopping Centar
Kiehl’s je ove jeseni stigao u BEO Shopping Centar

Kiehl’s je ove jeseni stigao
u BEO Shopping Centar

Kiehl’s since 1851. je ovog oktobra otvorio petu po redu prodavnicu u Srbiji, i time nastavio širenje svoje prodajne mreže. U pitanju je pop up prodavnica u BEO Shopping Centru koja će u ovom formatu biti prisutna do kraja januara 2023. godine.

Novi pop up je dizajniran i izgrađen poštujući principe održivosti, čime brend nastavlja svoju Future Made Better inicijativu. Ovakvom vrstom razmišljanja brend Kiehl’s teži ka smanjenju negativnog uticaja na životnu sredinu, kao i poboljšanju uslova za zajednicu u kojoj posluje. To ne podrazumeva samo kreiranje odgovornih formula sa obnovljivim sastojcima i održivim pakovanjem. Naime, to se odnosi i na poboljšanje materijala koji se koriste u njihovim radnjama.

Kiehl's
Kiehl's pop up u BEO Shopping centru
Kiehl's
Kiehl's pop up u BEO Shopping centru

Kiehl’s u Srbiji

Kiehl’s je postao prepoznatljivo ime u industriji nege kože od otvaranja prve originalne apoteke u Njujorku 1851. godine. Osoblje svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Od dolaska na tržište Srbije 2019. godine, ovaj brend do sada je bio prisutan sa četiri prodavnice (u TC Ada Mall, Galerija Belgrade, UŠĆE Shopping Center, Shopping Centar Promenada u Novom Sadu) i kroz online prodavnicu: www.kiehls.rs.

Kiehl’s Since 1851. takodje ostaje veran svom nasleđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima širom sveta. Svi članovi Kiehl’s-ovog prodajnog osoblja upoznati su sa načinom usluživanja kupaca koji brend neguje, pa su uz poznavanje sastojaka formula i apotekarske tradicije, osposobljeni za prepisivanje tretmana i režima nege kože i kose u skladu sa individualnim potrebama kupaca.

Kiehl's
Kiehl's pop up u BEO Shopping centru

Kao i u svim Kiehl’s prodavnicama širom sveta, tako će se i u novootvorenoj Kiehl’s pop up prodavnici u BEO Shopping Centru primenjivati koncept po kojem je brend čuven – „Isprobajte pre kupovine“. Ovaj koncept zapravo  omogućava klijentima da preuzmu komplementarne uzorke i isprobaju ih kod kuće.

Kiehl's
Kiehl's pop up u BEO Shopping centru

Foto: PR

Učitati još
Zatvori