

Kompanija L’Oréal proglašena je za najinovativniju kompaniju u Evropi, prema prvoj listi magazina Fortune i istraživačke kompanije Statista, koja je predstavljena na sajmu Viva Technology 2025. Rangiranje obuhvata 21 zemlju i 16 industrija. Inovativnost se ocenjuje na osnovu tri ključna stuba – inovacije proizvoda, inovacije procesa i kulture inovacija.

Ovo prestižno priznanje dodatno osnažuje poziciju L’Oréala kao lidera u oblasti beauty tech inovacija, naučnih istraživanja i održivih poslovnih praksi.
Slaveći više od jednog veka inovacija, kompanija je deveti put zaredom učestvovala na sajmu Viva Technology u Parizu (11–13. jun). Na njemu je predstavila najnovija tehnološka rešenja koja na jedinstven način spajaju nauku, tehnologiju i kreativnost i redefinišu granice savremene lepote.

Na najvećem evropskom tehnološkom događaju, predstavljena su rešenja za personalizovaniju, inkluzivniju i održiviju lepotu. Od AI alata za dijagnostiku i prevenciju starenja kože, preko virtuelnih isprobavanja najnovijih make-up trendova i pametnih beauty asistenata, do održivih metoda za uzgoj biljnih sastojaka koji se koriste u kozmetičkim proizvodima i energetski efikasnih uređaja za stilizovanje kose. Sve ove inovacije imaju za cilj da poboljšaju iskustvo potrošača i ponude naprednija i ekološki svesnija rešenja za lepotu.
Predstavljene inovacije
Među predstavljenim rešenjima našli su se L’Oréal Longevity Integrative Science™ koji koristi Longevity AI Cloud™ za prevenciju starenja kože, ciljajući uzroke biološkog starenja i produžavajući zdravi životni vek ćelija.

Tu je i Lancôme Cell BioPrint. On omogućava dijagnostiku kože putem prenosivog uređaja. Takođe, pruža uvide i daje personalizovane preporuke za negu koje mogu da preokrenu proces biološkog stranje kože.

Naposletku, predstavljen je i Lancôme Rénergie Nano-Resurfacer 400 Booster. On koristi patentiranu nanočip tehnologiju sa 400 mikroiglica za dublju apsorpciju seruma i daje profesionalne rezultate u kućnim uslovima.

Predstavljene inovacije u oblasti održivosti uključuju Interstellar Lab-ove BioPods koji omogućuju vertikalni uzgoj
visokokvalitetnih biljnih kozmetičkih sastojaka uz pomoć AI, optimizujući potrošnju vode i energije.

Takođe, Osmobloom™ koji hvata mirisne molekule cveća bez njihovog oštećenja, uključujući i cvetove čiji miris ranije nije bilo moguće prirodno izdvojiti.

Na kraju, L’Oréal Professionnel AirLight Pro je revolucionarna tehnologija za sušenje kose koja kombinuje vazduh, toplotu i infracrveno svetlo za brže sušenje (do 21%), veću hidrataciju (do 55%) i manju potrošnju energije (do 19%).

Na Viva Technology Paris 2025 predstavljen je i L’Oréal Paris Beauty Genius.
U pitanju je personalni beauty asistent sa Agentic AI. On je razvijen u saradnji sa kompanijom Meta. Uskoro će biti dostupan na WhatsApp-u i pružati personalizovane savete za lepotu na globalnom nivou. La Roche-Posay Spotscan+Coach je prva aplikacija za ljude koji se bore sa aknama koja kombinuje AI analizu kože sa personalizovanim rutinama i emocionalnom podrškom kroz meditacije i vežbe disanja, dok Noli (No one like I), multibrend AI platforma koristi podatke iz preko milion skenova lica i analize hiljada formulacija za personalizovano preporučivanje proizvoda.

Posetioci su imali priliku da upoznaju i YSL Beauty Hyper Look Studio. On spaja društvene mreže i YSL umetnost šminkanja. Na taj način, omogućuje virtuelno isprobavanje trendi makeup look-ova sa društvenih mreža u realnom vremenu.
Izuzetno smo ponosni što nas je magazin Fortune prepoznao kao najinovativniju kompaniju u Evropi.
Upravo je to izjavio Nicolas Hieronimus, izvršni direktor kompanije L’Oréal. On je dodao: Ovo prestižno priznanje dodatno učvršćuje naše uverenje da su inovacije, pokrenute naukom, tehnologijom i kreativnošću, najbolji put ka uspehu na globalnoj sceni. Takođe, ono predstavlja potvrdu izuzetnog talenta i predanosti naših timova širom sveta. Njihova nepokolebljiva strast, odvažnost i preduzetnički duh učinili su ovo dostignuće mogućim.

Od svog osnivanja, L’Oréal je vođen duboko ukorenjenom kulturom inovacija. Odnosno, nasleđem koje je započeo osnivač kompanije, Eugène Schueller. U pitanju je preduzimljivi hemičar koji je još 1907. godine stvorio prvu sigurnu i efikasnu boju za kosu na svetu.
Ova posvećenost pomeranju granica obuhvata, ne samo revolucionarni razvoj proizvoda, već i pionirske iskorake u marketingu, društvenoj odgovornosti i održivosti.
Foto: PR