

Beauty industrija je oduvek imala velike prihode, a u poslednjih nekoliko godina, oni su samo još porasli. To je zahvaljujući jačanju uticaja koji društvene mreže imaju na potrošače. Čim nešto postane viralno, automatski se rasproda i to čak nekoliko puta. Odnosno, nakon svakog novog restock-a.
Koliko će nešto zaista i zaživeti, na kraju zavisi od kvaliteta proizvoda. Ako je nešto kratkog veka na društvenim mrežama, vrlo je verovatno da se samo stvorio kratkotrajni hype, a proizvod i nije baš toliko dobar. Ukoliko se, pak, neki proizvod iznova nalazi na listi najviralnijih i onih o kojima se stalno govori, vrlo je verovatno da dobro radi svoj posao. Ipak, u moru svih objava, teško je izabrati nešto za sebe. Stoga smo upitali veštačku inteligenciju da analizira trendove na društvenim mrežama i napravi nam spisak deset najpopularnijih beauty proizvoda.
1. Hero Cosmetics Mighty Patch Original Pimple Patches
Nalepnice za bubuljice brenda Hero Cosmetics već dugo drže prvo mesto na listi najučinkovitijih. Kako stoji na njihovoj stranici, smanjuju bubuljice i akne već nakon jedne primene. Dolaze u pakovanju od 36 ili 72 komada, a osim što pomažu da se smanje bubuljice, sprečavaju i da ih dodirujemo jer su prekrivene. Primenjuju se na čistom licu i dejstvo im traje šest do osam sati. Ključni sastojak je hidrokoloid – gel koji privlači i zadržava tečnost.
2. Clinique Black Honey Almost Lipstick
Ako ste mislili da ovaj spisak može da prođe bez Clinique Black Honey Almost Lipstick proizvoda za usne, prevarili ste se. Posebnost ovog zamalo ruža je u tome što odgovara svakom tenu. U međuvremenu su lansirali i Pink Honey, te Nude Honey nijanse, ali ova originalna nijansa ne silazi s lestvice popularnosti.
3. Rhode Pocket Blush
Iako mnogi ne mogu da shvate popularnost Hailey Bieber, činjenica je da sve što napravi, postane trend. Bilo da jede sushi s maskom na licu ili lansira novi beauty proizvod, internet naprosto podivlja. Svi kopiraju ono što radi ili nosi i kako se šminka, a ona sve to zna da podjednako dobro da unovči. Tako je nastao i Rhode Pocket Blush. Kampanja je bila efektna kao i sve pre nje i odjednom je na listi najtraženijih. Uz to, dobija i dobre recenzije.
4. L’Oréal Paris Lumi Glotion
Na tragu Hailey Bieber, njenog savršenog tena i clean girl estetike nastao je i Lumi Glotion. U pitanju je svetlucavi proizvod za ten. On licu daje sjaj i dozu preplanulosti i onaj blurring efekat. Uz to i hidrira, a možete da ga nosite samostalno ili ispod pudera.
5. Lancôme Teint Idole Ultra Wear Foundation
Lancôme Teint Idole linija poznata je po kvalitetnim proizvodima, te ne čudi to što se na ovoj listi našao i jedan njihov puder. Dostupan je u čak 50 nijansi, dugotrajan je, a ne izgleda kao maska na licu. Cena mu je visoka, ali jedna bočica će ipak potrajati jer vam ne treba mnogo proizvoda.
6. Medicube Triple Collagen Cream
Korejski skincare je već godinama popularan, ali teško da je neki brend u samo nekoliko meseci uspeo ono što je uspeo Medicube. Zahvaljujući društvenim mrežama, postali su jedna od najuticajnijih brendova na svetu.
Popularnost Medicube proizvoda rezultat je glass skin efekta koji daju koži, a nisu odmogle ni zanimljive teksture proizvoda. Na listi najpopularnijih deset beauty proizvoda našla se njihova Triple Collagen Cream koja hidrira, smanjuje tamne fleke i ima anti-ageing svojstva.
7. Saie Slip Tint
Skincare i make-up hibridi su trenutno veliki hit. Istovremeno prekrivaju nesavršenosti, ujednačavaju ten i neguju i/ili štite kožu. Konkretno, Saie Slip Tint je tonirani SPF koji se stapa s kožom, a ima faktor 35. Izgleda prirodno na licu, daje mu sjaj i dobro funkcioniše s ostalom šminkom poput kremastih rumenila ili bronzera.
8. Biodance Hydro Cera‑nol Real Deep Mask
Još jedan korejski hit je sheet maska za lice koja je u startu bela, a tokom nošenja postane providna kako se suši. Zbog toga je postala viralna, a nije ni naškodilo to što koža nakon nje izgleda kao da se doslovno napila vode. On dubinski hidrira, a efekat je vidljiv odmah.
9. Sol de Janeiro Hair & Body Mist
Još jedan kultni proizvod na ovoj listi je Sol de Janeiro Hair & Body Mist. Verzija Brazilian Crush Cheirosa ’62 svakako je najpopularnija, a miriše na pisataće i slanu karamelu.
10. Detangling Paddle Hairbrush (Primark)
Na poslednjem mestu ovog spiska je, iznenađujuće, četka za kosu. I to četka iz Primarka koja košta 1,50 funti, odnosno oko 200 dinara. Kažu da je spas za sve one s bujnom i jakom kosom, a pogotovo za raščešljavanje mokre kose.
Foto: Instagram (@chloehayward_), Boots, Primark, Clinique, Rhode, dm Srbija, Lancôme, Pure Market, Saie, Lilly