

Nedelja mode u Parizu je zvanično gotova, a mi pravimo osvrt na hajlajte koji su je obeležili. Beauty segmenti na revijama nepravedno su u drugom planu, ali oni zapravo nose celu estetiku revije, i isto kao kreacije, postavljaju trendove za narednu sezonu. Prada wet look zavredio je našu pažnju, a sada su naše omiljene fashion sestre, Mary Kate i Ashley Olsen, digle beauty priču na sledeći nivo.
Modna kuća The Row ponovo radi ono što drugi ne pokušavaju – spaja jednostavnost sa opsesivnom preciznošću. U kolekciji za SS ‘26 kosa je postala struktura: zategnuta, mirna i kontrolisana. Poznati modni frizer Guido Palau oblikovao ju je kao dizajnerski objekat, fiksiram oversize češljevima koji su, low key, naš omiljeni aksesoar za sledeću sezonu.
The Row nastavlja u svom ritmu
Modna kuća The Row već godinama gradi univerzumu kojem luksuz nije vidljiv, već se podrazumeva. Njihova estetika funkcioniše kao kod koji razume mali broj ljudi – nema logotipa, nema agresivnog glamura, samo dobra forma za koju nije potrebno objašnjenje. Ovaj pristup prenesen je i na beauty segment: frizure su produžetak odeće i deo iste vizuelne discipline.
Ovog puta, češljevi i šnale postaju centralni element, skoro kao dizajnerski komadi. Njihova proporcija, boja i materijali igraju istu ulogu kao torbe ili cipele, samo što je sada fokus na beauty segmentu. Nisu tu samo kao dekoracija, već i kao stav – znak da kontrola može izgledati i tiho, ali i moćno.
Zašto je The Row estetika toliko poželjna?
Mary Kare i Ashely Olsen osnovale su brend tiho, i tako ga i vode. Jednu od njihovih revija obeležila je zabrana snimanja i slikanja, a one svesno puštaju da The Row priča sam za sebe.
Ova modna kuća ne proizvodi stvari da bi žene u njima bile primećene – ona proizvodi stvari koje traju, i koje nisu nužno deo sezonskih trendova. U svetu koji stalno traži definiciju effortlessly chic, oni su ostali pri svom stavi da – ništa nije effortless. Sve je pažljivo konstruisano da izgoeds kao da nije. I, upravo tu počinje stvarni luksuz.
Foto. Instagram / @sandyhullett / @therow